تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سراب رتبه برتر استانی را کسب کرد

ساعت: 18:56 منتشر شده در مورخ: 1395/10/01 شناسه خبر: 984338

مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی خبر داد؛

مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی کسب رتبه برتر برای صدور سند زمین های اوقافی و بقاع متبرکه و ساماندهی صدور اسناد بنیاد مسکن و صدور سند برای ۹۶ درصد از واحدهای مسکونی روستایی را نتیجه تلاش های مجموعه کارکنان ثبت شهرستان سراب عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب ، کاظم به پایی در جلسه پیشگیری از وقوع جرم و شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی با بیان اینکه صدور اسناد برای اراضی ملی و زمین های اشخاص حقوقی نقش عمده در پیشگیری از وقوع جرم دارد، خاطرنشان کرد: عملکرد اداره ثبت با آیتم هایی چون صدور اسناد برای روستاها و شهر، توقیف اموال، صدور اسناد برای اوقاف، منابع طبیعی، بنیاد مسکن و وصول مطالبات بانکی مورد سنجش قرار می گیرد.

وی از صدور ۶۰۰ جلد سند برای بنیاد مسکن و از سنددار شدن ۱۰۵۰۰ هکتار زمین های منابع طبیعی و اراضی ملی خبر داد و افزود: این آمار و عملکرد در کسب رتبه اول استانی نقش بسزایی داشته است.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای صدور اسناد روستایی گفت: ۹۴ درصد این پرونده ها منجر به صدور سند شده است.

وی ادامه داد: اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سراب در سال های ۹۳ و ۹۴ رتبه اول استانی را کسب و در سال ۹۵ نیز از جایگاه برتر خود دفاع و این رتبه برتر را برای سومین سال متوالی کسب کرد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی کسب رتبه برتر برای صدور سند زمین های اوقافی و بقاع متبرکه و ساماندهی صدور اسناد بنیاد مسکن و صدور سند برای ۹۶ درصد از واحدهای مسکونی روستایی را نتیجه تلاش های مجموعه کارکنان ثبت شهرستان سراب عنوان کرد.

به پایی، جهش در رتبه استانی و موفقیت ثبت اسناد و املاک شهرستان در مقایسه با سال های گذشته را نتیجه تعامل با همکاران و تکریم ارباب رجوع عنوان کرد و اظهار داشت: رشد ۱۰۱ درصدی در وصول مطالبات بانکی موفقیت دیگری از تعامل درون مجموعه ای است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سراب رتبه برتر استانی را کسب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..