تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش راهداران در محورهای مواصلاتی جنوب استان ستودنی است

ساعت: 18:36 منتشر شده در مورخ: 1395/10/01 شناسه خبر: 984382

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل:

معاون راهداری وحمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: تلاش راهداران در محورهای مواصلاتی جنوب استان ستودنی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ازناو، علی یوسف زاده عصر امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی جنوب استان اردبیل گفت: تلاش و زحمات راهداران در محورهای مواصلاتی جنوب استان در جاده خلخال به اسالم  ستودنی است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر به بهترین صورت محور مواصلاتی خلخال به اسالم آماده تردد بوده و از مسافران خواستاریم تا حتما در تردد در این محور، زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

یوسف زاده با تبریک روز راهدار گفت: در حال حاضر هشت گردنه در استان کوهستانی اردبیل وجود دارد که 411 راهدار با 229 خودرو در قالب 75 اکیپ راهداری و 45 اکیپ پشتیبانی در حال خدمت به مردم هستند که این تلاش ها حتی در روزهایی که بقیه افراد در تعطیلی یا در محل زندگی خود به سر می برند ادامه دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از مدیریت و راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خلخال به لحاظ تلاش های گسترده در خدمت رسانی به مردم شهرستان  تقدیر کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش راهداران در محورهای مواصلاتی جنوب استان ستودنی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..