تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آب در هاون نکوبید؛ فتنه گران با هیچ غسلی تطهیر نمی شوند

ساعت: 18:36 منتشر شده در مورخ: 1395/10/01 شناسه خبر: 984348

با گذشت 7 سال از فتنه سبز و خلق حماسه 9 دی و با وجود اینکه مدعیان آزادگی و آزادخواهی، ارکان نظام و انقلاب را در سال 88 که عجین شده با عاشورای حسینی بود، زیر پا گذاشتند؛ هم اکنون در آستانه انتخابات در فضای مجازی اقداماتی از سوی همین قشر صورت می گیرد که آب به آسیب دشمن ریخته و دم از تطهیر و رفع حصر فتنه گران می زنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، با نزدیکتر شدن به ایام انتخابات 96 برخی ها که حامی فتنه سبز در سال 88 بوده و هستند همینک با همان افکار و با همان منش در فضای مجازی و دیگر شبکه های اجتماعی به فعالیت پرداخته اند و دم از آزادگی و آزادمردی می زنند.

این اقدام با افکار غربی و خط دهی برخی از فتنه گران داخلی صورت می گیرد که هدف زیر سوال بردن انقلاب و ارکان نظام است که با پرداختن به این موضوع به دنبال تطهیر فتنه گران باشند.

فتنه گران با اقداماتی که در سال 88 انجام دادند موجب بوجود آمدن مشکلاتی بسیار سختی برای نظام و همچنین ارزش های اسلامی و انقلابی شدند و به همین جهت با هیچ غسلی تطهیر نخواهند شد.

حال با گذشت 7 سال از فتنه سبز و خلق حماسه 9 دی و با وجود اینکه مدعیان آزادگی و آزادخواهی ارکان نظام و انقلاب را در سال 88 که عجین شده با عاشورای حسینی بود، زیر پا گذشتند؛ هم اکنون در آستانه انتخابات در فضای مجازی و بطور علنی اقداماتی از سوی همین قشر صورت می گیرد که آب به آسیاب دشمن ریخته و دم از تطهیر و رفع حصر فتنه گران می زنند.

البته با توجه به هشدارهای متعدد رهبری پیرامون فتنه، هستند اشخاص و احزابی که دم از ولایت می زنند ولی خود محرک اصلی فتنه و فتنه گران هستند.

پافشاری بر تطهیر فتنه گران و اینکه چرا حرکت مردمی را فتنه سبز عنوان می کنید از دیگر تحرکات انتخاباتی و تفرقه افکنانه نوچه های فتنه گران در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است که اینگونه از مردم مایه میگذارند؛ مردمی که خودجوش حماسه 9 دی را پس از اینکه برخی ها به عاشورای حسینی اهانت کردند؛ رقم زدند و باری دیگر به فتنه گران و بدخواهان نظام "نه" گفتند.

جای تعجب است که بنا بر مستندات، برخی از مسئولین و دلبستگان آنها در این فضاهای مجازی و حقیقی حضور دارند ولی با سکوت خود این خواسته فتنه گران را تایید می کنند و گاهی هم با صدای رسا سران فتنه را خط قرمز خود می دانند!

به گزارش کوثرخبر، باید عنوان کرد که هم اکنون مردم ضمن حضور حداکثری در انتخابات سال 96، از اوضاع کنونی کشور در عرصه های متعدد بصیرت داشته و نخواهند گذاشت بدخواهان نظام پایه های اسلام و انقلاب را متزلزل کنند.

حال با توجه به هشدارهای رهبری، بر مسئولین واجب تر از همه است که بصیرت داشته باشند و بسیجی وار در راه انقلاب و ارزش های مردمی گامی موثر بردارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آب در هاون نکوبید؛ فتنه گران با هیچ غسلی تطهیر نمی شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..