تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




13 نحس برای نمایندگان والیبال مازندران در لیگ برتررقم خورد

به گزارش خبرنگارایرنا، عمران ساری درهفته سیزدهم این رقابت ها عصر امروز چهارشنبه در بازی خانگی در برابر خاتم اردکان یزد بازی را با نتیجه سه بر یک باخت تا همچنان با 18 امتیاز به طور موقت در رده ششم جدول 12 تیمی والیبال لیگ برتر باقی بماند.
یاران بهزاد محمودی که ست اول را با برد به سودشان پایان رساندند در ست دوم، سوم و چهارم از تیم میهمان شکست خوردند.
* کاله آمل
کاله آمل دیگر نماینده مازندران در این رقابت ها نیز در دیدار با تیم دوم جدول پیکان تهران در خانه والییال پایتخت بازی را با نتیجه سه بر یک واگذار کرد.
کاله آمل تیم قدرتمند والیبال ایران که 2 قهرمانی در رقابت های والیبال باشگاه های ایران و آسیا را در کارنامه اش دارد، در فصل جاری با به خدمت گرفتن نیروهای جوان با وجود بازی های خوب نتوانست در 13 بازی گذشته بیش تراز 13 امتیاز کسب کند.
این تیم هم اکنون در رده نهم رقابت های والیبال مردان ایران قرار دارد و تا اینجا از فهرست هشت تیم راه یافته به پلی آف جا ماند.
در رقابت های والیبال مردان ایران 12 تیم حضور دارند که تیم بانک سرمایه و پیکان که نیمی از بازیکنانشان را ملی پوشان تشکیل می دهند در رده اول و دوم قرار دارند.
هاوش گنبد و شهرداری اراک نیز تیم های قعرنشین این جدول هستند.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
6982/1899

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «13 نحس برای نمایندگان والیبال مازندران در لیگ برتررقم خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..