تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی گسترش فولاد: نیمه دوم مقابل ذوب آهن افت بدنی داشتیم

به گزارش ایرنا، فراز کمالوند روز چهارشنبه در کنفرانس خبری بعد از بازی با ذوب آهن در مرحله یک چهارم نهائی جام حذفی، افزود: بعد از دریافت گل اول و سپس گل دوم توان بدنی بازیکنان ما تحلیل رفت و در دقایق باقی مانده جبران این نقش دور از تصور بود و با اینکه تعویض هایی انجام دادیم باز ثمر بخش نشد.
وی، نبود تمرین منظم طی هفته گذشته را از دیگر دلایل شکست تیمش عنوان و اظهار کرد: برودت شدید هوای این روزهای تبریز فرصت انجام تمرینات خوب و منظم و تاکتیکی را از ما سلب کرده است و مجبوریم در ابعاد بسیار محدود زمین تمرین کنیم.
کمالوند، اشتباه بازیکنان روی هر دو گل حریف را مورد اشاره قرار داد و گفت: چون به لحاط بدنی افت پیدا کردیم بازیکنان نیز به جهت روانی و روحی تمرکز خود را از دست دادند که این عمال دست به دست هم داد تا نتوانیم پابه پای ذوب آهن بازی کنیم.
وی ادامه داد: تیم من امروز بر اساس مسایل تاکتیکی گل نخورد.
به گزارش ایرنا، سرمربی ذوب آهن نیز در نشست خبری، گفت: در نیمه اول این بازی به دلیل شرایط زمین و یخ زدگی چمن بازی باکیفیتی از دو تیم ارایه نشد، اما در نیمه دوم با بهتر شدن هوا و عادت کردن بازیکنان ، بازی فکورانه و قدرتمندانه ای به نمایش گذاشتیم و شایسته برد بودیم.
مجتبی حسینی افزود: بازیکنان ذوب آهن لیاقت بهترین پاداش ها را دارند، زیراکه در سخت ترین شرایط بهترین کارآیی را نشان می دهند.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط جوی تبریز عادت کردن برای بچه های ما خیلی سخت بود و باید توجه داشت که بازیکنان ذوب آهن از شهری می آیند که چنین شرایط جوی را تجربه نمی کنند.
حسینی اضافه کرد: در جام حذفی همه تیم ها مدعی هستند و همه با ذهنیت قهرمانی شرکت می کنند چرا که میانبری است برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا که در این میان هیچ فرقی بین تیم ها نیست و همه برای قهرمانی آمده اند.
دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اصفهان از مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی با نتیجه 2 بر صفر به نفع تیم اصفهانی پایان یافت.
3038/518

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی گسترش فولاد: نیمه دوم مقابل ذوب آهن افت بدنی داشتیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..