تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایش فرهنگ و مدیریت جهادی در جهاد کشاورزی یزد برگزار شد

به گزارش ایرنا ، در این همایش نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: روند شکل گیری جهاد به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و عملکرد آن در طول سال های گذشته مایه مباهات و حیرت همگان شده که پس از ادغام جوهر اندیشه و فرهنگ و مدیریت جهادی در این مجموعه ، در کالبد جهاد کشاورزی باقی ماند.
آیت الله حسن عالمی افزود: جوهره فرهنگ جهادی هم اکنون در کالبد وزارت جهاد کشاورزی نهادینه شده و نمونه بارز آن را می توانیم در خوداتکایی کشور در تولید محصولاتی همچون گندم و سخنان ریاست محترم جمهوری در خصوص تاثیر مثبت فعالیت های این وزارتخانه بر رشد اقتصادی کشور مشاهده کنیم.
وی اضافه کرد: در حالی که عملکرد بیشتر وزارتخانه ها منفی بود به دلیل مدیریت جهادی و ولایتمداری در بدنه وزارت جهاد کشاورزی و نیز حمایت رهبر انقلاب از بخش کشاورزی و مراقبت مداوکم از آن شاهد موفقیت های زیاد این وزارتخانه بوده است.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: از سوی دیگر در مدیریت جهادی ، عملکرد بی هدف وجود نداشته و همه برنامه ها ، آگاهانه و عالمانه بوده و به دنبال نتیجه ای مثبت و در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور انجام می شود.
در این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان یزد گفت: این همایش با همکاری ، همفکری ، هم اندیشی و همیاری مسئولان و همکاران این سازمان برگزار می شود.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علوی افزود: ما در استان همواره یار و یاور مدیریت جهاد کشاورزی هستیم و این همایش نیز با محوریت فعالیت های فرهنگی و رویکرد اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل برگزار می شود.
وی تصریح کرد: خوشبختانه با تمام هجمه هایی که به جهاد کشاورزی درباره مصرف آب در این بخش شده ، امام جمعه محترم یزد همواره بر حفظ کشاورزی استان با توجه به روش های نوین آبیاری و بهره گیری از کشت محصولات کم آبخواه تاکید دارد.
عصر امروز نیز دو کارگاه تخصصی خوداتکایی و بهبود تولیدات گیاهی و تولیدات دامی و تغییر کشت با حضور کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.
1968/6197 خبرنگار : محمودرضا رحمانی** انتشار: فلاح
@irnayazdd

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایش فرهنگ و مدیریت جهادی در جهاد کشاورزی یزد برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..