تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آل کثیر: دایی انگیزه زیادی به مهاجمان نفت می دهد/ دیدار نفت- تراکتورسازی 6 امتیازی است

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: دایی اعتماد زیادی به من دارد و باید به بهترین شکل به این اعتماد جواب دهم.

عیسی آل کثیر در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره راهیابی تیم فوتبال نفت تهران به مرحله نیمه نهایی جام حذفی، بیان کرد: خوشبختانه با زدن گل تساوی نفت، تیمم را به بازی برگرداندم. البته این امر به تلاش تمام بازیکنان بستگی داشت. 120 دقیقه یک بازی سخت و پرفشار را پشت سر گذاشتیم. ضمن این که در کمتر از 10 روز باید 2 بازی بسیار حساس مقابل تراکتورسازی در لیگ برتر و سپاهان در جام حذفی انجام دهیم. موفقیت در این 2 بازی هم نیاز به ریکاوری مناسب و تمرینات با نشاط دارد.
 
وی  درباره فحاشی هواداران استقلال به علی دایی در جریان بازی روز گذشته و تنش های به وجود آمده بین سرمری نفت و علی رضا منصوریان پس از پایان این دیدار، تصریح کرد: در جریان بازی چندان متوجه فحاشی به دایی نشدم و بهتر است خودش در مورد این موضوع و همچنین حواشی پایان بازی صحبت کند.

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران درمورد شادی پس از گل خود در دیدار با استقلال و درآوردن پیراهنش در سرمای ورزشگاه تختی بیان کرد: من خوزستانی ام و به همین دلیل نسب به سرما حساسیت دارم. در زمان گرم کردن هم 2 شلوار، پنج پیراهن و کاپشن به تن داشتم. با این وجود حساسیت و گرمای بازی سبب شد پس از زدن گل بدون توجه به سرمای هوا پیراهنم را درآورم.
 
وِی درمورد این که نسبت به فصل گذشته آمار گلزنی بهتری ثبت کرده است، گفت: هر بازیکنی فرصت بازی پیدا کند، استعدادش را نشان می دهد. فصل گذشته چندان به من بازی نرسید اما امسال علی داِِیی اعتماد زیادِی به من دارد. به همین دلیل سعی می کنم به بهترین شکل به اعتماد وی پاسخ بدهم.
 
آل کثیر ادامه داد: علی دایی به عنوان آقای گل جهان، الگوی مناسبی برای بازیکنان ایرانی به شمار می رود. از طرفی با توجه به پست بازی ام، تجربیات دایی کمک زیادی به من می کند. در کل وی انگیزه زیادی به مهاجمان نفت می دهد.

وی درباره شانس نفت براِی قهرمانی در جام حذفی تصریح کردِ: اکنون در جمع چهار تیم برتر جام حذفی هستیم. تمام تلاش خود را برای قهرمانی در این جام به کار می گیریم. البته این امر ارتباط مستقیمی به رشادت بازیکنان و خواست خدا دارد.

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران درباره تقابل این تیم با تراکتورسازی تبریز در هفته پایآنی نیم فصل اظهار کرد: با توجه به جایگاه نفت و تراکتورسازی در جدول لیگ برتر، این بازی را می توان یک دیدار 6 امتیازی دانست. بردن تراکتور ما را به صدر جدول نزدیک تر می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آل کثیر: دایی انگیزه زیادی به مهاجمان نفت می دهد/ دیدار نفت- تراکتورسازی 6 امتیازی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..