تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعصب و بصیرت دو ویژگی بارز مرحوم شایانفر نسبت به انقلاب بود

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، مراسم نکوداشت مرحوم حاج حسن شایانفر معاون فرهنگی موسسه کیهان عصر امروز با حضور جمعی از چهره‌های فرهنگی و لشکری برگزار شد.

محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن حضور در این مراسم درباره شخصیت مرحوم شایانفر گفت: نوع نگاه مرحوم شایانفر به مسائل به‌گونه‌ای بود که دیگران این نگاه را نداشتند،‌ یعنی چیزهایی که وی می‌دید دیگران از کنار آن رد می‌شدند. با بسیاری موارد مواجه شده بودم که آنها را نمی‌دیدم اما مرحوم شایانفر موجب شد به این موضوعات بهتر نگاه کنم و آنها را دوباره ببینم که این اتفاق مقدمه‌ای بود تا ذهنم دوباره درگیر آن مطلب شود که در مواردی از آن سرمقاله می‌نوشتم و مرحوم شایانفر راه نفوذ نیروهای ضدانقلابی به کشور را پیوند خوردن جریان سیاسی انقلاب با بیرون از انقلاب می‌دانستند.

وی افزود: مرحوم شایانفر حساسیت زیادی نسبت به نام الله در میان پرچم کشورمان داشتند، زیرا معتقد بود که پرچم کشور فقط سه رنگ سبز، سفید و قرمز نیست و نام الله باید در وسط این پرچم قرار گیرد که این حساسیت وی در سراسر کشور برای همه ثابت شده بود و در بسیاری از مراسمات که اگر در گذشته اهمیتی به این موضوع نمی‌دادند بعد از آن برای همه مهم شده بود.

صفار هرندی تصریح کرد: در مقابل شایانفر کسی نمی‌توانست ریاکار باشد زیرا خیلی زود دستش برای وی رو می‌شد و کسی که در مقابل وی برای همکاری اعلام آمادگی می‌کرد نمی‌توانست ریاکار باشد، زیرا وی تمام اطلاعات آن شخص را کامل می‌دانست و اصطلاحاً شیره‌اش را می‌کشید. آنچه که در مورد شخصیت شایانفر بعد از بصیرت می‌توان یاد کرد، غیرت وی بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: غیرتی که مرحوم شایانفر در مورد انقلاب داشتند، همین است که خودش نزدیک‌ترین افرادی را که از راه انقلاب خارج شده بودند معرفی کرد که بعد از آن در ملاقات‌هایی که باهم داشتیم می‌گفت من از کاری که انجام دادم پشیمان نیستم. الان عده‌ای هستند هر کاری انجام می‌دهند و انقلاب را حراج می‌کنند. ما آن کارها را انجام ندادیم که انقلاب و کشور راحت به دست چنین افرادی قرار گیرد. اوج دلسوزی مرحوم شایانفر این بود که همیشه به‌دنبال این بودند که حرف حق پژواک چندباره پیدا کند و با تمام تعصبی که روی روزنامه کیهان داشت، اما از رفتن افراد به مؤسسات و هفته‌نامه‌های دیگر استقبال می‌کرد، زیرا معتقد بر گفتن حرف حق و انجام هدف مقدس بود.

سجاد شایانفر فرزند مرحوم شایانفر در پایان مراسم درباره شخصیت مرحوم پدرش گفت: بارزترین ویژگی شخصیتی پدر من این بود که بر روی اعتقادش پابرجا بود و در تعامل با تمام عقیده‌ها هیچ‌وقت از آرمان‌ها و اعتقاداتش دست برنداشت و همیشه به دنبال این بود که من عاقبت‌بخیر شوم و به من می‌گفتند دنیایت را خوب ساختی و باید آخرتت را هم خوب بسازی.

انتهای پیام/

http://fna.ir/VS3P2M



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعصب و بصیرت دو ویژگی بارز مرحوم شایانفر نسبت به انقلاب بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..