تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کره شمالی پیشنهاد ناتو را رد کرد

کد خبر: ۴۴۶۰۲۰

۳۴  بازدید

کره شمالی روز چهارشنبه بیانیه‌ اخیر ناتو را برای توقف برنامه هسته‌ای خود با تاکید بر این‌که این موضوع ربطی به کشورهای ناتو ندارد رد کرد.

خبرگزاری ایسنا: کره شمالی روز چهارشنبه بیانیه‌ اخیر ناتو را برای توقف برنامه هسته‌ای خود با تاکید بر این‌که این موضوع ربطی به کشورهای ناتو ندارد رد کرد.

به نقل از خبرگزاری یونهاپ، هفته گذشته شورای آتلانتیک شمالی ناتو ادامه توسعه برنامه هسته‌ای و موشکی کره شمالی را به شدت محکوم کرد.


خبرگزاری رسمی کره شمالی عنوان کرده است: این‌که ناتو که ماموریت آن دفاع از صلح و امنیت منطقه آتلانتیک شمالی است در موضوع کره شمالی دخالت کرده است به هیچ عنوان به این سازمان مربوط نیست.

پیونگ‌یانگ ناتو را متهم کرد که در خدمت آمریکاست و این بیانیه تنها در جهت حمایت از کره جنوبی و آمریکا در جهت ساقط کردن رژیم کره شمالی بوده است.

بنابر اعلام خبرگزاری کره شمالی، ناتو خود را بازیچه آمریکا و کره جنوبی ساخته و نباید اظهارنظری در مورد برنامه هسته‌ای کره شمالی کند؛ چراکه از اهمیت موضوع بی‌خبر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کره شمالی پیشنهاد ناتو را رد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..