تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر سه شهید مدافع حرم حضرت زینب(س)

پیکر مطهر سه شهید مدافع حرم حضرت زینب (س)بر روی دستان مردم شهید پرور قم تشییع و در بهشت معصومه(س قم خاکسپاری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛شهر مقدس قم در اولین روز زمستان میزبان سه شهید گلگون کفن حرم حضرت زینب (س)بود. پیکر مطهر شهیدان حسینعلی محمدی،عیسی خان مرادی و روحانی شهید حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی هاشمی نژاد از تیپ فاطمیون ساعت 14 امروز بر روی دستان مردم انقلابی و قدر شناس قم از مدرسه علمیه حجتیه/چهار راه شهدا به سمت حرم حضرت معصومه(س) تشییع و پس از اقامه نماز در صحن امام رضا(ع) در قطعه 31 مدافعان حرم در بهشت معصومه به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر سه شهید مدافع حرم حضرت زینب(س)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..