تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص 5 درصد از اعتبارات کشور به ستاد مدیریت بحران

معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: سالانه 150 میلیارد ریال اعتبار معادل 5 درصد از بودجه کشور برای مدیریت بحران اختصاص می یابد.

اختصاص 5 درصد از اعتبارات کشور به ستاد مدیریت بحرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اراک ؛ اسماعیل نجار معاون وزیر کشور در کارگاه آموزشی و تمرینی غدیر ویژه اعضای ستاد مدیریت بحران استان مرکزی در خمین گفت : جمهوری اسلامی ایران یک کشور حادثه خیز است و این امر می‌طلبد تا آمادگی خود را به منظور رویارویی با حوادث حفظ کنیم و تجربیات و دانش خود را ارتقا دهیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به اعتبار این ستاد در کشور افزود: سالیانه ۵ درصد از اعتبارات کشور به این ستاد تخصیص داده می‌شود که امسال طبق بودجه سال ۱۵ هزار میلیارد تومان به ستاد مدیرت بحران تخصیص داده شد.

وی در ادامه همچنین به ساختمان‌های چندین طبقه اشاره و بیان کرد: ساختمان‌های بلند مرتبه در جاهای مختلف ساخته می‌شود بدون اینکه امکانات لازم برای حوادث در آنها مدنظر گرفته شود که سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان به منظور تجهیز وسائل ایمنی آتش نشانی ها تخصیص داده شد که البته به طور کامل اعتبارات محقق نشده است.

در ادامه این مراسم زمانی قمی استاندار مرکزی هم گفت: مدیران باید در این دوره های آموزشی به یک ادبیات مشترک در زمینه مدیریت بحران برسند و ازسوی دیگر بطور مستمر این دوره ها بروزرسانی شود و دوره های تکمیلی برای تخصصی تر شدن آموزش ها برگزار شود.

وی افزود: ﻣﺪیریت بحران ﻣﺴﺘﻠﺰﻡ ﺗﺪﻭین ﺭﻭﺵ ها در ﭼﺎﺭﭼﻮﺏ کلی ﺍﺳﺖ و با ﻃﺮﺍحی و برنامه ریزی ﺩﺭﺳﺖ ﻭ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻭ آمادگی های قبلی ﻣﻰﺗﻮﺍﻥ ﺗﺎ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ زیادی از خساﺭﺕ ﻭ ﻣﺪﺕ ﺯﻣﺎﻥ ﺑﺤﺮﺍﻥﻫﺎ کاست.

استاندار افزود :  دوره آموزشی مدیریت بحران با هدف دانش افزایی در اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران مناطق خمین، اراک، خنداب، کمیجان، ساوه و زرندیه برگزار می شود.

زمانی قمی گفت : اعضای شرکت کننده در این دوره، از آموزش های آواربرداری، افکار عمومی، اطلاع رسانی و مدیریت اجساد بهره مند می شوند.

انتهای پیام/ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص 5 درصد از اعتبارات کشور به ستاد مدیریت بحران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..