تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهریان: خودم درخواست بازنشستگی داشتم/ همچنان در خدمت ورزش زنانم

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رباب شهریان با اشاره به درخواست بازنشستگی اش گفت: از اعتماد و توجه دولت تدبیر وامید به خودم تشکر می کنم و لازم است بگویم که بازنشستگی ام به درخواست خودم بوده است.
وی افزود: من از موضوع ورزش زنان بازنشسته نشده ام، ورزش زنان ایران دغدغه فکری من است و همچنان به عنوان نائب رئیس اول کمیته ملی المپیک همراه و یار ورزش ایران هستم.
شهریان درباره انتخاب «فریبا محمدیان» به عنوان معاون جدید امور بانوان وزیر ورزش و جوانان گفت: اول به انتخاب اصلح آقای سلطانی فر تبریک می گویم؛ محمدیان از بدنه ورزش و دلسوزان و مدیران این بخش هستند.
معاون سابق امور زنان وزیر ورزش افزود: قطعا مسیر روشنی که در دولت یازدهم با حمایت های رئیس جمهوری محترم، محمود گودرزی وزیر سابق ورزش و درحال حاضر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش برای ورزش زنان ایجاد شده است، با مدیریت خوب و آگاهانه محمدیان ادامه خواهد یافت.
شهریان ادامه داد: من از ورزش زنان بازنشسته نمی شوم و مانند یک دوست و مشاور همراه و در خدمت ورزش کشورم و خانم محمدیان خواهم بود.
فریبا محمدیان معاون جدید امور زنان به استناد ماده 71 قانون خدمات کشوری که پست معاونت وزیر را مستثنی از قانون بازنشستگان می داند، امروز به عنوان معاون جدید وزارتخانه معرفی شد.
ورزشی**9129**1379
تنظیم کننده: مهدی رهبر، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهریان: خودم درخواست بازنشستگی داشتم/ همچنان در خدمت ورزش زنانم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..