تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایسوس کامپیوتر فوق باریک AiO را معرفی کرد

کامپیوتر فوق باریک ساخت شرکت تایوانی ایسوس با نام «آیو» (AiO) معرفی و در آمریکا رونمایی و برای فروش عرضه شد.

حالا دیگر مردم ایالات متحده آمریکا می‌توانند جدیدترین کامپیوتر مدل رومیزی همه کاره یا همانall-in-one  را با مارک ایسر (Acer) خریداری کنند.

این کامپیوتر که در مجموعه موسوم به Aspire C Series جا گرفته در اندازه‌های ۲۱٫۵ و ۲۳٫۸ اینچ و با طراحی براق و صیقلی و باریک و بدون حاشیه موجود شده است.

این مجموعه از کامپیوترها با طیف قیمت از ۴۹۹٫۹۹ تا ۶۹۹٫۹۹ دلار آمریکا به فروش می‌رسند.

مدل برتر و عالی این نوع از کامپیوتر مجهز به پردازنده Intel Core i3، گرافیک integrated Intel HD Graphics 520، هشت گیگابایت رم، یک ترابایت حافظه داخلی، دو درگاه یو اس بی ۳٫۰، دو درگاه یو اس بی ۲٫۰، دوربین وبکم یک مگاپیکسلی، بلوتوث نوع ۴٫۰ LE و وای فای نوع ۸۰۲٫۱۱ac است.

nextpowerup

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایسوس کامپیوتر فوق باریک AiO را معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..