تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجارت کارت قدیمی خود را تعویض کنید

با توجه به اتمام مهلت تعویض تجارت کارت‌ها، معدود مشتریانی که هنوز کارت خود را تعویض نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین شعبه بانک تجارت نسبت به دریافت کارت جدید خود اقدام نمایند.

در راستای اجرای دستورالعمل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و استانداردسازی خدمات کارتی شبکه شتاب در خصوص تعویض تجارت کارت، روابط عمومی بانک تجارت اعلام می‌دارد: علیرغم اتمام مهلت تعویض تجارت کارت‌ها در پایان شهریورماه، این بانک با پیگیری‌های مستمر و هماهنگی با بانک مرکزی انقضای تجارت‌کارت های دارای  BIN1 را تا تاریخ سی‌ام آذرماه تمدید کرد تا مشتریانی که به هر دلیل فرصت تعویض کارت خود را پیدا ننموده اند در پائیز امسال نسبت به این امر اقدام نمایند. لذا با توجه به فرارسیدن تاریخ مذکور و انقضای قطعی تجارت کارت‌های قدیمی مقتضی است، مشتریان با مراجعه به نزدیک ترین شعبه بانک تجارت و در کمترین زمان ممکن نسبت به تعویض تجارت کارت و دریافت کارت جدید با BIN2 اقدام نمایند.
لازم به ذکر است، با توجه به راه‌اندازی سامانه جدید شبکه شتاب( نسخه 7) توسط بانک مرکزی، از تاریخ اول دی ماه، امکان پذیرش کارت های قدیمی در هیچ یک از دستگاههای خودپرداز و پایانه های فروش  متصل به شبکه شتاب وجود نخواهد داشت و کارت های BIN1 صرفا قابل استفاده بر روی دستگاه های خودپرداز بانک تجارت می باشند.
با تعویض تجارت کارت، شماره سریال کارت‌های تجارت از 627353 به 585983 تغییر خواهد یافت.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجارت کارت قدیمی خود را تعویض کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..