تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ازدواج جنجالی یک مرد با دو خواهر در یک شب

ساعت 24- پرونده داماد افغان که در شب عروسی‌اش، به خانه پدرزنش حمله کرده و خواهرزن 13 ساله‌اش را ربوده و به‌عنوان عروس به خانه برده بود، با دستور مسئولان دولت این کشور به صورت ویژه تحت بررسی قرار دارد.

به گزارش رسانه‌های افغانستان، این مرد که ولایت خان نام دارد پس از 2 سال نامزدی با دختر 16 ساله‌ای به نام «مروه» در شب عروسی و در حالی که چند نفر از اعضای خانواده عروس و داماد در اتاق کناری استراحت می‌کردند با داد و فریاد بر سر عروس به او تهمت خیانت زد و بعدهم او را به باد کتک گرفت.

داماد عصبانی سپس با همراهی 6 مرد مسلح به سمت خانه پدرزنش رفت و پس از تخریب لوازم خانه و دروغگو خواندن خانواده همسرش، خواهرزنش را با زور و تهدید و به‌عنوان همسرش به خانه‌اش برد، اما عروس بخت برگشته که بی‌گناه مورد تهمت قرار گرفته بود با کمک اقوامش به خانه پدری بازگشت و شکایتی علیه داماد مطرح کرد.او در این شکایت مدعی شد، شوهرش برخلاف قوانین شرعی و قانونی افغانستان، بدون اینکه از او جدا شود خواهرش را به‌عنوان همسر به خانه برده است.

شکایت عروس افغان و پدرش پس از سه ماه به نتیجه رسید و ولایت خان که با وساطت بزرگان قوم وپس ازچند ماه فرار خود را به پلیس معرفی کرده بود بازداشت شد. همچنین ملای افغان  که خطبه عقد خواهر عروس را برای داماد دیوانه خوانده بود نیز بازداشت شد. اما در بازجویی‌ها ادعا کرده از ازدواج اول این مرد خبر نداشته است.در حال حاضر با پیگیری خانواده دختران جوان، مسئولان دولت افغانستان نیز وارد عمل شده و با دستور مستقیم آنها تلاش برای دستگیری 16 همدست ولایت خان که دختر13 ساله را مسلحانه ربوده بودند، ادامه دارد.

رکنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ازدواج جنجالی یک مرد با دو خواهر در یک شب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..