تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش «جوجه پنجه طلایی» در شهرری اجرا می شود

نمایش «جوجه پنجه طلایی» ویژه کودکان به نویسندگی و کارگردانی حسین ربیعی تا 15 دیماه در شهرستان ری به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، بازیگران این نمایش زهرا کشاورز،  بهروز استوار و صدیقه معصومعلی هستند.نمایش «جوجه پنجه طلایی» داستان مرغ و خروسی روایت می کند که سالها جوجه دار نمی شدند تا یک روز صبح که از خواب برمی خیزند، یک تخم مرغ بزرگی را در حیاط خانه مشاهده می کنند.علاقه مندان برای تماشای این نمایش می توانند تا 15 دیماه به مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق واقع در میدان اول دولت آباد، جنب بوستان مهران مراجعه و برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن 33380303 تماس حاصل کنند. 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش «جوجه پنجه طلایی» در شهرری اجرا می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..