تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش 98 درصدی صادرات از استان زنجان

ساعت: 13:38 منتشر شده در مورخ: 1395/10/01 شناسه خبر: 983940

رئیس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان زنجان:

رئیس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به افزایش 98 درصدی صادرات از استان زنجان گفت: این میزان صادرات از نظر ارزش 64 درصد رشد داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا, ناصر فغفوری در جمع خبرنکاران اظهار کرد: بر اساس هدفگذاری صادراتی استان در سال جاری باید 330 میلیون دلار صادرات از استان انجام شود که برای تحقق این هدف در 8 ماهه باید 220 میلیون دلار صادرات از استان انجام شده که هم اکنون این میزان به 240 میلیون دلار رسیده است.

وی با اشاره به میزان صادرات استان در 8 ماهه سال اظهار داشت: بالغ بر 139 هزار تن صادرات با مبدا تولید از استان به ارزش 197 میلیون و 144 هزار دلار انجام شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر مقدار از رشد 98 درصدی و از نظر ارزش 64 درصد رشد برخوردار بوده است.

فغفوری میزان صادرات از گمرک زنجان را بالغ بر 69 هزار تن به میزان 112 میلیون دلار عنوان کرد.

وی سهم بخش صنعت از صادرات استان را 147 میلیون دلار، 74 درصد دانست و 15 درصد از میزان صادرات استان مربوط به بخش معدن عنوان کرد.

رئیس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان با اشاره به اینکه هیچ گونه مواد خام از استان صادر نمی‌شود، افزود‌: همه اقلام صادره پس از فرآوری از استان خارج می‌شود.

وی تصریح کرد‌: میزان واردات استان در 8 ماهه سال جاری بالغ بر 177 میلیون دلار بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش 98 درصدی صادرات از استان زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..