تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انهدام باند سارقان مسلح در عملیات غافلگیرانه پلیس

با تلاش ماموران انتظامی چابهار باند سه نفره سارقان مسلح در عمليات غافلگيرانه منهدم شد.

انهدام باند سارقان مسلح در عملیات غافلگیرانه پلیسسرهنگ" محمد نوربخش "در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان؛ در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان چابهار در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با اراذل و اوباش با اشراف اطلاعاتی اعضای یک باند سارقان مسلح را در حالی که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال تردد در سطح شهرستان چابهار بودند،شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار افزود:کاراگاهان پلیس پس از تحت نظر قرار دادن اعضای این باند حرفه ای و سابقه دار ، به آنان دستور ایست می دهند که، این افراد مسلح بدون توجه به دستور پلیس، با تیر اندازی به سمت ماموران از منطقه متواری شدند که پس از مدتی تعقیب و گریز، توسط یگان های عملیاتی  نیروی انتظامی دستگیر شدند.

سرهنگ نوربخش با اشاره به اینکه در این عملیات یکی از ماموران پلیس از ناحیه انگشت به صورت سطحی دچار مصدومیت شده،خاطر نشان کرد: کاراگاهان پلیس از اعضای این باند مسلح ، یک قبضه سلاح کمری  و مهمات مربوطه را کشف کرده و این سارقان در تحقیقات تخصصی پلیس، به چندین فقره سرقت مسلحانه در شهرستان چابهار اعتراف کردند.

سرهنگ محمد نوربخش فرمانده انتظامی چابهار گفت :مأمورین انتظامی حین گشت زنی در شهر به سه نفر مشکوک می شوند که برای دیدن مدارک شناسایی به آنها نزدیک شده که در همان لحظه یکی از افراد با اسلحه مخفی در زیرلباسش به طرف یکی از مأمورین شلیک میکند.

وی ادامه داد: در این موقعیت بعد از زخمی شدن دست مأمور انتظامی،  به دلیل شلوغ بودن محدوده مأمورین ما از اسلحه استفاده نمی کنند و بدون اسلحه با آموزشهای دیده شده در عملکردی سریع هر سه نفر را دستگیر می کنند.

وی اذعان کرد: خوشبختانه در این درگیری کسی از همشهریان آسیب ندید و درحال حاضر مجرمین باتوجه به داشتن سابقه شرارت در حال تشکیل پرونده و اعزام به مراجع قضایی می باشند.

وی خاطرنشان کرد: مردم چابهار جای تشکر و قدر دانی دارند چراکه در همه موارد چه در خصوص اطلاع موارد مشکوک و چه در موارد نیاز، همکاری همه جانبه با مأمورین انتظامی داشته و دارند.

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انهدام باند سارقان مسلح در عملیات غافلگیرانه پلیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..