تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمان فشار خون بالا با یوگا

طبق یافته های جدید، یوگا ممکن است به کاهش فشار خون در افراد مستعد ابتلا به فشارخون بالا کمک کند. به گفته محققان، بیماران دارای علائم پیش- فشارخون بالا در صورت عدم اصلاح سبک زندگی خود مبتلا به فشارخون بالا خواهند شد. به گفته دکتر آشتوش آنگریچ، عضو یک تیم تحقیق، علائم پیش- فشارخون بالا و فشارخون بالا ریسک بروز حمله قلبی، سکته و نارسایی قلبی را افزایش می دهد.

تحقیق و مطالعه

مطالعه جدید شامل ۶۰ فرد سالم با فشار خون نسبتا بالا بود. شرکت کنندگان به طور تصادفی به گروه تمرین یوگا همراه با تغییر در سبک زندگی یا به گروه صرفا تغییر در سبک زندگی (گروه کنترل) اختصاص داده شدند. تغییر در سبک زندگی شامل ورزش های متعادل هوازی، پیروی از رژیم غذایی سالم تر و ترک سیگار بود.

نتیجه

گروه یوگا با میانگین سنی ۵۶ سال، به مدت یک ماه تعالیم آن را دریافت کردند و این فعالیت را در خانه انجام می دادند. میانگین سنی گروه کنترل هم ۵۲ سال بود. بعد از گذشت ۳ ماه، محققان دریافتند افراد گروه یوگا شاهد کاهش قابل توجه فشار خون خود بودند در حالی که در گروه کنترل چنین کاهشی مشاهده نشد.

کانال اخبار آشپزباشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمان فشار خون بالا با یوگا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..