تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم رستوران‌های دریافت کننده حق سرویس را معرفی کنند

رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس تهران گفت: دریافت حق سرویس در رستوران ها و سلف سرویس ها غیرقانونی است و مردم می توانند در صورت مشاهده، واحد متخلف را برای برخورد به اتحادیه معرفی کنند.

سید علی اصغر میرابراهیمی افزود: مردم در صورت مشاهده چنین تخلفی، می توانند به صورت مکتوب به شماره 66950099 نمابر ارسال کنند یا موضوع را از طریق شماره تلفن های 66408489 و 66494312، 66404991 به اطلاع اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس برسانند.
وی ادامه داد: به طور قطع شکایت های مردم پیگیری می شود و اگر واحد صنفی آن تخلف را تکرار کرد اخطار پلمپ می دهیم و برای جریمه و طی مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی می کنیم.
رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس تهران اضافه کرد: علاوه بر این، بازرسان اتحادیه به صورت دوره ای، هر 45 روز تا دوماه یک بار، برای بازرسی رستوران ها و سلف سرویس های مجوزدار به واحدهای صنفی مراجعه می کنند.
وی افزود: اکنون 15 بازرس افتخاری و پنج بازرسی موظفی در این زمینه فعالیت می کنند و علاوه بر این، اعضای هیات مدیره اتحادیه نیز حق بازرسی دارند.
میرابراهیمی با یادآوری اینکه اکنون900 رستوران و سلف سرویس پروانه دار و 300 واحد در دست اقدام برای دریافت مجوز در شهر تهران وجود دارد، گفت: واحدهای صنفی متخلف عمدتا جزو واحدهای بدون مجوز هستند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم رستوران‌های دریافت کننده حق سرویس را معرفی کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..