تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلایه عجیب همسر پورحیدری از منصوریان

تاریخ نشر : چهارشنبه 1 دی 1395 مشاهده : 69 سایر اخبار ورزشی RSS

همسر منصور پورحیدری می‌گوید: منصور برای استقلال خیلی زحمت کشید و منصوریان می‌توانست بازیکنان تیمش را با یک دستگاه اتوبوس به مراسم چهلم بیاورد.

گلایه همسر پورحیدری از منصوریان

مراسم چهلمین روز درگذشت منصور پورحیدری برگزار شد و فقط دو بازیکن از استقلال در این مراسم حضور داشتند. همین موضوع باعث ناراحتی همسر مرحوم پورحیدری شده است.
فریده شجاعی در این باره می‌گوید: ما از منصوریان گله داریم. او می توانست بازیکنان را با یک دستگاه اتوبوس به مراسم ختم بیاورد.منصور برای استقلال خیلی زحمت کشید. او تمام زندگی اش را وقف استقلال کرد. البته از مهدی رحمتی و خود منصوریان تشکر می کنیم که با تمام گرفتاری های خود در مراسم شرکت کردند. شاید هم سایر بازیکنان کار داشتند که به مراسم نیامدند.
وی درباره شایعه پرداخت پول به مداح در مراسم گفت: بله ما ۷۰۰ هزار تومان به مداح پرداخت کردیم. این در حالی بود که باشگاه استقلال این کار را انجام داده بود اما آنها از ما خواستند که هر چه زودتر این مبلغ را به باشگاه پرداخت کنیم. ما هم همان روز این پول را به باشگاه استقلال پرداخت کردیم!

۱۱نیوز

اخبار مرتبط:

لحظه به لحظه با مراسم تشییع پیکر منصور پورحیدری/همسر پورحیدری از حال رفت+تصاویر

وداع با پيكر منصور پورحيدري از مقابل بيمارستان ايرانمهر +عکس

وقتی بغض همسر منصور پورحیدری ترکید! + عکس

پیام وزارت خارجه در پی درگذشت منصور پورحیدری + عکس

عیادت علی کریمی از منصور پورحیدری + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلایه عجیب همسر پورحیدری از منصوریان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..