تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض بارسلونا به بخشش رئال مادرید

کد خبر: ۴۴۵۸۸۹

۴۸  بازدید

پس از کاهش محرومیت باشگاه رئال مادرید در دادگاه عالی ورزش، رییس باشگاه بارسلونا نسبت به این موضوع اعتراض کرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، دادگاه عالی ورزش فرجام خواهی رئال‌ مادرید در رابطه با امضای قرارداد با بازیکنان را پذیرفت و محرومیت این تیم از یک سال به ۶ ماه کاهش یافت. یعنی باشگاه اسپانیایی می‌تواند تابستان سال آینده (۲۰۱۷) بازیکن جذب کند و تنها زمستان ۲۰۱۷ قادر به خرید بازیکن نیست.

مادرید به علت تخلف در امضای قرارداد با بازیکنان زیر ۱۸ سال با این جریمه روبرو شده است. کاهش محرومیت رئال‌ مادرید باعث تعجب باشگاه بارسلونا شد. خوسپ ماریا بارتومئو به این موضوع واکنش نشان داد و گفت‌: باید وکلای این پرونده در این رابطه توضیح بدهند چون کسانی که از رئال‌ مادرید دفاع کردند، از بارسلونا هم در این زمینه دفاع کرده بودند. محرومیت مادریدی‌ها کاهش داده شد اما برای ما نتوانستند این کار را انجام بدهند.

فیفا پیش از رئال‌ مادرید، بارسلونا را به خاطر این موضوع جریمه کرده بود اما دادگاه عالی ورزش، فرجام خواهی این تیم را نپذیرفت چون باشگاه مادریدی پس از اولین هشدار فیفا وضعیت بازیکنان زیر ۱۸ سال را بررسی کرد و مشکلات موجود را رفع کرد اما بارسلونا به این موضوع اهمیتی نداد.

البته باشگاه کاتالانی از دادن توضیحات به فیفا خودداری کرد. پس از این تحقیق، قراردادهای غیر قانونی بازیکنان دیگری در لاماسیا آشکار شد. در مقابل مادرید در فرصت ۹۰ روزه‌ای که داشت، هرگونه مشکل در این زمینه را حل کرد و این موضوع باعث شد که جریمه سفید پوشان کاهش پیدا کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض بارسلونا به بخشش رئال مادرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..