تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتوبوس‌های برقی دوباره به تهران می‌آیند

اتوبوس‌های برقی دوباره به تهران می‌آیند

جامعه > شهری - مهر نوشت: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در خصوص آغاز به کار دوباره خط اتوبوس برقی خیابان ۱۷ شهریور توضیح داد.

پیمان سنندجی با اشاره به راه اندازی دوباره خط اتوبوس برقی در خیابان ۱۷ شهریور تا میدان شهدا گفت: سیم کشی های این خط، فرسوده شده بود همچنین این سیم کشی ها در میان خیابان ۱۷ شهریور بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر سیم کشی ها از کنار خیابان می گذرد و اتوبوس های این مسیر نیز بازسازی شده است. همچنین این اتوبوس ها در گذشته تنها با نیروی برق کار می کرد و برخی از آنها زمانی که قصد دورزدن میدان ها را داشتند، سیم اتصالشان از کابل بیرون می آمد و مجبور بودند به صورت دستی دوباره ارتباط را برقرار کنند که بسیار خطرناک بود. در حال حاضر به جز بازسازی ظاهر و صندلی های اتوبوس ها به کمک یکی از دانشگاه ها به جز اتصال با کابل برق به باطری های لیتیومی نیز مجهز شدند و اگر شاخک های بالای اتوبوس از کابل ها جدا شوند، دیگر نیاز به اتصال دستی نیست و اتوبوس با نیروی باطری ادامه مسیر می دهد و در واقع از دو نیروی انرژی استفاده می کند.

۴۲۴۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتوبوس‌های برقی دوباره به تهران می‌آیند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..