تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاربری که با یک کلیک میلیاردی شد

در هفدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (ایران تله‌کام 2016)، مراسم قرعه‌کشی جايزه‌ي یک میلیارد و دويست ميليون توماني سامانه‌ي اينترنتي فيلم‌نت نام زنی جوان در تربت حيدريه از استان خراسان از گردونه‌ی شانس بیرون آمد و حالا بعد از گذشت سه ماه و پشت سر گذاشتن مراحل اداري، در شب یلدا، فیلم‌نت به وعده‌ي خود عمل کرد و چک جایزه را در حضور ناظران همراه اول به این برنده‌ی خوش‌اقبال تحویل داد.

«سحر ایل بیگی» همراه خانواده به دفتر موسسه‌ي فرهنگي ديجيتال آیینه‌ی جادو آمد و بعد از احراز هویت، جایزه‌ی میلیاردی خود را دريافت كرد. او اولین‌بار از طریق اپلیکیشن فيلم‌نت، با اين سامانه‌ي VOD آشنا شد و فيلم‌ها و سريال‌هاي به‌روز را دانلود و به‌صورت قانوني تماشا مي‌كرد. ايل‌بيگي كه معتقد است مردم در شهرهای کوچک به چنین نرم‌افزارها و سایت‌هایی براي سرگرمي نیاز دارند، در این مورد می‌گوید: «شهر ما شهر کوچکی است و سینما ندارد. به همین خاطر نمی‌توانیم خیلی راحت فیلم‌های جدید را ببینیم. اما با فیلم‌نت سریال‌ها و فیلم‌های جدید را می‌توانیم ببینیم. مخصوصا این که قیمت آن‌ها کمتر از دی‌وی‌دی‌هایی است که از بیرون می‌خریم و خب قانونی هم هست.»

«مسعود مولوی» همسر او، درباره‌ي وضعیت فعلی زندگی‌اش در شهر تربت حیدریه می‌گوید: «من یک کارگاه ریخته‌گری دارم که چند کارگر زیر دستم کار می‌کنند اما مالک کارگاه نیستم و آرزو داشتم بتوانم ملک کارگاه را بخرم. خانه هم داریم اما مشكلاتي دارد و باتوجه به اين كه در انتظار تولد فرزندمان هستيم، مي‌توانيم خانه‌ي بهتري بخريم.» آن‌ها از زمانی که برنده‌ شده‌اند تا الان برنامه‌ریزی زیادی برای اين يك ميليارد و دويست ميليون تومان کرده‌اند. سحر ایل‌بیگی اعتقاد دارد که چون خدا دل آن‌ها را شاد کرده، آن‌ها هم باید دل بندگان خدا را شاد کنند. او می‌گوید: «من خیلی دوست دارم که بعد از خرید خانه و جمع و جور کردن زندگی‌مان، بتوانیم به چند جوان کمک کنیم که کار داشته باشند و ازدواج کنند.»

ایل بیگی درباره‌ي کنجکاوی همشهریانش بعد از ماجرای برنده شدن چنین می‌گوید: «در شهر کوچک ما خبرها زود پخش می‌شوند و همه از زمانی که متوجه شده‌اند ما برنده‌ي يك ميليارد و دویست میلیون تومان پول نقد شده‌ايم، مرتب می‌پرسند که چطور شد که در قرعه‌کشی شرکت کردید یا در مورد فیلم‌نت از ما پرس‌وجو می‌کنند و مي‌خواهند بدانند من چه فیلم‌هایی را در این سایت دیده‌ام.» سحر ايل‌بيگي از كاربران فعال سامانه‌ي فيلم‌نت است و سريال‌هاي شهرزاد، شاهگوش و فيلم‌هاي باديگارد، آواز قو، هيهات، زن‌ها فرشته‌‌اند و بسياري ديگر را در فيلم‌نت تماشا كرده و ضمن ايجاد سرگرمي امتيازهاي زيادي براي شركت در قرعه‌كشي جمع‌آوري كرده است.

محمد صراف، مدير عامل موسسه‌ي فرهنگي ديجيتال آينه‌‌جادو و مدير مسئول سامانه‌ي اينترنتي فيلم‌نت مي‌گويد: «هدف ما ايجاد سرگرمي سالم و قانوني براي همه‌ي مردم ايران است. به همين منظور ما تلاش مي‌كنيم كه فيلم‌ها، انيميشن‌ها و سريال‌هاي به‌روز ايراني و خارجي را هم‌زمان با توزيع اين فيلم‌ها در شبكه‌ي نمايش خانگي بر روي سايت فيلم‌نت هم قرار بدهيم. اين سامانه به همه‌ي مردم ايران اين امكان را مي‌دهد كه در كنار خانواده‌ي خود فيلم‌هاي به‌روز سينماي ايران و جهان را تماشا كنند. ما براي خانواده‌هاي ايران فرصتي فراهم كرديم تا بيشتر از قبل در كنار هم باشند و از اين با هم بودن لذت ببرند.»

سامانه‌ي اينترنتي فيلم‌نت اولين سامانه‌ي VOD كشور است كه در سال 93 فعاليت خود را آغاز كرد. اين سامانه در واقع آرشيو بزرگي از فيلم‌ها و سريال‌هاي قديمي و جديد است كه مخاطب‌هاي آن در هر زمان و مكان روي گوشي، تبلت يا هر دستگاه ديگري مانند لپ‌تاپ و تلويزيون فيلم‌هاي دل‌خواه خود را به صورت قانوني دانلود و تماشا كنند. فيلم‌نت علاوه بر اين‌ها برنامه‌ي توليدي و اختصاصي خود «سي‌وپنج» را هر چهارشنبه با اجراي فريدون جيراني و يك مهمان از اهالي سينماي ايران به صورت رايگان بر روي سامانه‌ي خود قرار مي‌دهد.

برنده‌ی يك میلیارد و دویست میلیون توماني فیلم‌نت مثل خیلی‌ها به این سبک قرعه‌کشی‌ها اعتقادی نداشت. او می‌گوید: «من هیچ وقت فکر نمی‌کردم این جایزه‌ها حقیقت داشته باشند و واقعا به دست مردم برسد. به همین دليل وقتی اولین‌بار با من تماس گرفتند، باور نكردم و دچار استرس شدم.» همسر او اضافه مي‌كند: «من قرعه‌کشی‌های کوچک را دیده بودم و باور داشتم اما فکر نمی‌کردم مبلغی به این زیادی را هم قرعه‌کشی کنند. حتی اول کار باور نمی‌کردم که واقعا این پول را به ما تحویل بدهند تا اینکه با مدیر تبلیغات موسسه‌ي آیینه جادو صحبت کردیم و فهمیدیم که قرار است میلیاردر شویم؛ آن هم به خاطر تماشای فیلم.»

2121




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاربری که با یک کلیک میلیاردی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..