تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاتل سفیر روسیه، ۸ بار محافظ «اردوغان» بود

روزنامه ترکی «حریت» افشا کرد قاتل سفیر روسیه در آنکارا در مدت 2 سال و نیم خدمت در پلیس ضد شورش آنکارا، ۸بار به عنوان محافظ رئیس جمهوری ترکیه خدمت کرده بود.

تحقیقات جدید نشان می‌دهد قاتل سفیر روسیه در آنکارا، پیشتر 8 بار در سمت محافظ «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه خدمت کرده بود.

روزنامه ترکی «حریت» گزارش داد «مولود مرد آلتینتاش» قاتل سفیر روسیه، به مدت دو سال و نیم عضو پلیس ضد شورش آنکارا بوده و در 8 مراسم از محافظان اردوغان بوده است.

بر این اساس، آلتینتاش در زمان آن مراسم‌ها، بعد از محافظان شخصی، جزو ردیف دوم کادر امنیتی رئیس جمهور ترکیه بود.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، نیروهای امنیتی ترکیه تا کنون 13 نفر را از جمله اعضای 5 نفری خانواده وی را بازداشت کرده‌اند.

آلتینتاش در ساعات پایانی روز دوشنبه طی اقدامی برنامه ریزی شده و در جریان بازدید «آندری کارلوف» سفیر روسیه از یک نمایشگاه هنری، در حمایت از تروریست‌های فراری از شهر «حلب» و در مقابل پوشش رسانه‌ای گسترده؛ وی را با شلیک چند گلوله به قتل رساند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاتل سفیر روسیه، ۸ بار محافظ «اردوغان» بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..