تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجمع بیش از ۲۰۰ پزشک ، پرستار و پرسنل بیمارستانی در گچساران

بیش از ۲۰۰ پزشک، پرستار و پرسنل بیمارستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد به نمایندگی از ۷۰۰ همکار خود در رشته‌های پزشکی جلوی بیمارستان این شهرستان تجمع آرامی را انجام دادند.

تجمع‌کنندگان دلیل تجمع خود را پرداخت نشدن مطالباتشان از شرکت‌های بیمه‌ای و پرداخت نشدن کارانه عنوان کردند. 

برخی از تجمع‌کنندگان گفته‌اند که مطالبات آن‌ها از ۱۰ میلیون تومان تا ۴۰ میلیون تومان بوده که در این بین، مطالبات هر جراح بیمارستانی ۳۵ میلیون تومان است. 

گزارش‌های عینی خبرنگار ایلنا حکایت از تعطیلی خدمات‌رسانی به بیماران و مراجعه‌کنندگان در بیمارستان گچساران حکایت دارد. 

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران در زمان ارسال گزارش در اتاق مدیر بیمارستان گچساران حضور پیدا کرد. 

تجمع‌کنندگان اعلام کرده‌اند تا رسیدن به نتیجه به تجمع خود ادامه خواهند داد. 

گفته می‌شود محل پرداخت کارانه تجمع‌کنندگان می‌بایست از محل پرداخت طرح تحول سلامت باشد. 

گچساران یکی از شهرستان‌های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد است که با یاسوج مرکز این استان حدود ۱۴۰ کیلومتر فاصله دارد. این شهرستان به بام نفتی ایران مشهور است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجمع بیش از ۲۰۰ پزشک ، پرستار و پرسنل بیمارستانی در گچساران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..