تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای دریافت حق عائله مندی و اولاد بازنشستگان؛ کدملی را همراه داشته باشید

به گزارش افکارنیوز،

حسین بخشی زاده، مدیرکل امور مالی صندوق گفت: همانطور که پیش از این اعلام شده بود، بازنشستگانی که نقصی در اطلاعات کد ملی افراد تحت تکفل خود داشته اند، حق عائله مندی و اولاد را از حقوق آذرماه امسال تا زمان تکمیل اطلاعات توسط دستگاه اجرای محل خدمت، دریافت نمی کنند. 

بخشی زاده اظهار داشت: براساس اعلام قبلی، در حقوق آذرماه 95، پرداخت حق عائله مندی و اولاد بازنشستگان کشوری تنها با ارائه کد ملی افراد تحت تکفل آن ها امکان پذیر است، بنابراین در صورت نقص یا موجود نبودن اطلاعات لازم، از پرداخت این بخش از حقوق بازنشستگان جلوگیری می شود. 

وی با بیان اینکه در صورت تکمیل اطلاعات، ضمن برقراری حق عائله مندی و اولاد در حقوق دی ماه، معوقه آذرماه نیز پرداخت می شود، گفت: این دسته از بازنشستگان کشوری، باید هرچه سریعتر کد ملی افراد تحت تکفل خود را به دستگاه اجرایی زمان خدمتشان اعلام کنند تا در حقوق دی ماه 95 معوقه خود را دریافت کنند. 

بخشی زاده یادآور شد: با توجه به نقص اطلاعات و ثبت نشدن کد ملی افراد تحت تکفل بازنشستگان کشوری که از حق عائله مندی و اولاد برخوردار هستند و به منظور اعمال نظارت بیشتر صندوق بازنشستگی کشوری، مقرر شده بود دستگاه های اجرایی در تمامی استان ها تا پایان آذرماه 95 نسبت به جمع آوری و ثبت کد ملی این افراد اقدام کنند. 

وی با تاکید بر اینکه همچنان مسوولیت صحت اطلاعات ثبت شده در سایت صندوق، بر عهده ذی حسابان دستگاه های اجرایی است، اظهار داشت: صندوق بازنشستگی کشوری ماهانه 120 میلیارد تومان بابت حق اولاد و عائله مندی بازنشستگان تحت پوشش خود پرداخت می کند که رقم قابل ملاحظه ای است؛ بنابراین، اجرای این طرح، ضمن جلوگیری از هدر رفت منابع صندوق و بیت المال، دفاع از حقوق سایر بازنشستگان کشوری نیز محسوب می شود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای دریافت حق عائله مندی و اولاد بازنشستگان؛ کدملی را همراه داشته باشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..