تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ غیرطبیعی روزانه 15 شهروند تهرانی

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از مرگ غیرطبیعی قریب به 2800 نفر در استان تهران خبر داد.

مرگ غیرطبیعی روزانه 15 شهروند تهرانی

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از مرگ غیرطبیعی قریب به 2800 نفر در استان تهران خبر داد.
 
مسعود قادی پاشا درباره آمار مرگ‌های غیرطبیعی تهرانی‌ها در سال جاری اظهارکرد: برابر آمار موجود که تا نیمه نخست امسال استخراج شده، در استان تهران 2797 تن به دلیل مرگ‌های غیرطبیعی جان خود را از دست داده‌اند.

وی با بیان اینکه مرگ غیرطبیعی به مرگ‌هایی گفته می‌شود که در پی وقوع حوادث ناشی از تصادف‌، سوءمصرف مواد مخدر، سقوط از بلندی، سوختگی، مصرف مواد روانگردان مسمومیت دارویی، سللاح سرد، مصرف الکل و ... رخ می‌دهد گفت: بر این اساس بیشترین علل مرگ ساکنان استان تهران در نیمه نخست سال 95 تصادفات بوده است به‌طوری که طی این مدت 756 نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

قادی‌پاشا ادامه داد: پس از تصادف، سوء مصرف موادمخدر با 208 مورد فوتی در رتبه بعدی قرار دارد و مواردی همچون سوختگی با 124 مورد فوتی، سقوط از بلندی و... در رتبه‌های بعدی قرار دارد.

مدیرکل پزشکی قانونی تهران همچنین از مراجعه 55 هزار و 244 مورد برای رسیدگی به پرونده نزاع به مراکز پزشکی قانونی خبر داد و گفت: بیشترین مراجعه نزاع در شش ماهه نخست امسال مربوط به خرداد ماه با مراجعه 10 هزار و 127 نفر به مراکز پزشکی قانونی استان تهران است.

بررسی آمار مرگ‌های غیرطبیعی در استان تهران نشان می‌دهد که به طور میانگین در شش ماهه نخست امسال روزانه 15 نفر به دلیل مرگ‌های غیرطبیعی جان خود را از دست داده‌اند و همچنین طی این مدت روزانه 297 نفر نیز برای نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کرده‌اند.

ایسنا

اخبار مرتبط:

اصلی‌ترین عامل مرگ تهرانی‌ها چیست؟!

سکته قلبی همچنان بیشترین علت فوت تهرانی‌ها!

بیشترین علت فوت تهرانی‌ ها در آبان 95!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ غیرطبیعی روزانه 15 شهروند تهرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..