تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طالع بینی مصری تیر ماه

طالع بینی مصری تیر ماهطالع بینی مصری تیر ماه

متولدین دهه اول این ماه طالعی نیك دارند و در زندگی اجتماعی و اقتصادی و خانوادگی موفق هستند.

اغلب شخصیت‎های دینی و اجتماعی، از متولدین این دهه می‎باشند، این افراد دارای هوش و ذكاوت – تحمل خوب – پرانرژی – درونگرا – دارای افكاری ثابت – عموماً دارای شهرت و موفقیت اجتماعی می‎باشند.

مشاغل موافق با اینان: فعالیت‎های دریایی – صیادی و قایق‎رانی – سدسازی – آب و آب‎یاری – عمرانی – امور عام المنفعه – مشاغل سیار و آزاد و … می‎باشد .

متولدین دهه دوم این ماه، افرادی حساس – ناپایدار – تأثیرپذیر – دو شخصیتی 0 دمدمی مزاج – متعصب و پایبند به تعهدات اجتماعی و اقتصادی و خانوادگی – به علت عدم ثبات روانی، از برخورد صحیح با مشكلات ناتوان، اما در مشكلات دیگران توانا و مشاور و مددكار می‎باشند.

طالع بینی مصری تیر ماه

این افراد مریدانی صادق – دوستانی وفادار – طالب طبیعت و سیر و سفر – و اغلب دارای عمری طولانی خواهند بود .

متولدین دهه سوم این ماه، افرادی اجتماعی – فعال – شجاع – مغرور – سخت‎گیر – جدی – دارای نظم و انضباط – پایبند سنت‎ها – مخالف نوآوری – دارای شخصیت غریزی و تمایلات جسمانی – در برخورد خشن و تندخو- با محیط اطراف ناسازگار – ماجراجو – قدرت طلب – متكی به نیروی جسمانی – در امور خانوادگی سركش – بعضاً در زندگی زناشویی ناموفق و مواجه با شكست – اهل سیر و سفر و ….

مشاغل مورد علاقه متولدین این دهه از ماه سرطان اغلب گوناگون بوده و از ساختمان سازی تا تخصص‎های علمی و مهندسی و غیره است. گاه تنوع شغلی و زندگی این افراد تا حد خانه به دوشی پیش می‎رود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طالع بینی مصری تیر ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..