تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری سارق حرفه ای با 49 فقره سرقت در مشهد

پلیس آگاهی با دستگیری سارق حرفه ای پرده از 49 فقره انواع سرقت در محدوده بلوار پیروزی، لادن و صیاد شهر مشهد برداشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی داخل خودرو در محدوده جنوب شهر مشهد موضوع در دستور کار تیمی ویژه از پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار بهمن امیری مقدم افزود:‌ تیم اداره مبارزه با سرقت پایگاه جنوب پلیس آگاهی شهر مشهد پس از بررسی اظهارات تعدادی از مالباختگان و سرنخ های بدست آمده با همکاری تیمی از کارآگاهان اداره اطلاعات جنایی عملیات گسترده ای را برای دستگیری سارق آغاز کردند.

وی گفت: كارآگاهان پلیس پس از چند روز تحقیقات گسترده بر روی سرنخ های بدست آمده سرانجام با استفاده از شیوه های نوین پلیسی سارق را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از هماهنگی با مقام قضائی مخفیگاه متهم را واقع در بلوار پیروزی محاصره و در عملیاتی منسجم او را دستگیر کردند و از وی تعداد زیادی لوازم داخل خودرو و مدارک هویتی متعلق به مالباختگان کشف شد.

سردار بهمن امیری مقدم گفت :متهم جوان که چندین فقره سابقه کیفری در پرونده خود دارد در چندین مرحله بازجویی پلیسی به 41 فقره سرقت محتویات داخل خودرو،4 فقره جیب بری، 2 فقره سرقت مغازه و 2 فقره سرقت از اماكن خصوصی در محدوده بلوار پیروزی،لادن و صیاد اعتراف کرد.

وی با اشاره به شناسایی تعدادی از مالباختگان خاطر نشان کرد: متهم به دادسرا معرفی و بنا به احكام صادره قضائی روانه زندان مركزی مشهد شد.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری سارق حرفه ای با 49 فقره سرقت در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..