تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهدای جایزه عکس سال یونیسف آلمان به عکاس کردستانی

آریز قادری، عکاس وهنرمند سنندجی برنده جایزه عکس سال یونیسف آلمان شدوجایزه نقدی خودرادریافت کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوانازسنندج،این هنرمند سنندجی ،با به تصویر کشیدن عکس کودکی که با لبخند و به حالتی امیدوارانه در میان حجم عظیمی از زباله ایستاده، موفق به کسب این عنوان ارزشمند شده است.

قادری، متولد سال 1366 سنندج است و فعالیت هنری خود را از سال 1382در ژانر عکاسی مستند اجتماعی و پرتره آغار کرده و عضو انجمن عکاسان ایران است.

هر سال یونیسف آلمان "جایزه بهترین عکس سال" را به عکس و مجموعه عکسهایى که شخصیت و شرایط زندگی کودکان در سراسر جهان را به شیوه ای فوق العاده نمایش می‌دهند، اعطا مى نماید. 

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهدای جایزه عکس سال یونیسف آلمان به عکاس کردستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..