تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد اقتصادی بوی نفت می‌دهد/رشد اقتصادی بخش صنعت کمتر مشهود است

محمد لاهوتی در گفت‌وگو با  فارس در مورد رشد اقتصادی 7.4 درصدی نیمه اول امسال، گفت: با توجه به افزایش صادرات نفت، گاز و همچنین کمک‌ 166 هزار میلیارد تومانی دولت به صنایع کوچک و متوسط این رشد دور از ذهن نیست. 

رئیس کنفدراسیون صادرات افزود: اما بخش بیشتری از رشد اقتصادی مربوط به حوزه نفت و گاز بوده و می‌توان گفت که رشد اقتصادی بوی نفت می‌دهد.

عضو هیات نمایندگان اتاق تهران با اشاره به اینکه رشد اقتصادی کمتر تأثیر خودش را در بخش‌های صنعتی کوچک و متوسط نشان داده، بیان داشت: همین موضوع هم باعث ایجاد این شائبه شده که آیا رقم رشد 7.4 درصدی اعلام شده از سوی دولت برای رشد اقتصادی نیمه نخست امسال درست است یا خیر؟

 لاهوتی گفت: اما با توجه به افزایش قیمت و تولید نفت و گاز این رشد نزدیک به واقعیت است. 

وی بیان داشت: در بخش نفت و گاز با توجه به افزایش قیمت دلار شرایط بهتری وجود داشته و تأثیر آن بر رشد اقتصادی اجتناب ناپذیر بوده است، اما با توجه به محدودیت‌های مالی دولت در بخش‌های صنعتی کوچک و متوسط اگرچه فعالیت‌های انجام شده، اما حجم و وزن آن نسبت به دو بخش دیگر کمتر بوده است. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد اقتصادی بوی نفت می‌دهد/رشد اقتصادی بخش صنعت کمتر مشهود است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..