تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشت در آستانه ۴۰ هزارتومانی شدن

علی اصغر ملکی شرایط بازار گوشت گوسفندی را بسیار نامطلوب عنوان کرد و اظهارداشت: در بازار اصلا دام یافت نمی‌شود و ما با افزایش قیمت گوشت مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه طی هفته‌های اخیر، در هر هفته قیمت گوشت گوسفندی بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان افزایش یافته است، افزود: از روز شنبه تاکنون نیز قیمت گوشت گوسفندی ۱۰۰۰ تومان افزایش یافته و با شرایطی که وجود دارد به احتمال زیاد، این کالا گران‌تر می‌شود.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی ادامه داد: در حال حاضر قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه عرضه به مغازه دار بین ۳۴ تا ۳۵ هزارتومان و عرضه به مشتری بین ۳۸ تا ۳۹ هزارتومان است.

ملکی درباره دلایل شرایط به‌وجود آمده نیز توضیح داد: همیشه وقتی در این فصل از سال و با نزدیک شدن به انتهای سال، عرضه دام کم می‌شود؛ بنابراین ما نیاز به واردات داریم تا شرایط بازار بهبود یابد و اوضاع بدتر نشود.

وی افزایش قیمت دلار را نیز مورد اشاره قرار داد و افزود: همین مساله باعث شده قاچاقچیان برای خروج غیرقانونی دام از کشور انگیزه زیادی پیدا کنند و قاچاق زیاد شود.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید توجه جدی به مساله واردات برای تنظیم بازار داخلی داشته باشند، افزود: مدتی قبل، دولت اقدام به واردات گوشت از آسیای میانه کرده بود که درحال حاضر به دلیل شرایط نامطلوب جوی و ایجاد یخبندان در جاده‌ها، حمل و نقل سخت شده و روند واردات کند شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشت در آستانه ۴۰ هزارتومانی شدن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..