تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح نخستین دفتر مشاوره کارآفرینی استان در محل دانشگاه پیام نور واحد گیوی

ساعت: 10:11 منتشر شده در مورخ: 1395/10/01 شناسه خبر: 983618

رییس دفتر ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه پیام نور استان مطرح کرد:

رییس دفتر ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه پیام نور استان گفت: نخستین دفتر مشاوره کارآفرینی به همت دفتر ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه پیام نور استان اردبیل در محل دانشگاه پیام نور واحد گیوی افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، دکتر سعید حکم علی پور در حاشیه افتتاح دفتر مشاوره کارآفرینی دانشگاه پیام نور گیوی  اظهار کرد: نخستین دفتر مشاوره کارآفرینی به همت دفتر ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه پیام نور استان اردبیل به منظور ارایه خدمات مشاوره ای در حوزه های مختلف کسب و کار در دانشگاه پیام نور واحد گیوی افتتاح شد.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد گیوی با اشاره به اهمیت مشاوره در کارآفرینی ابراز امیدواری کرد: انتظار می رود در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، ایجاد این دفتر بتواند نقش موثری در تحقق اقتصاد دانش بنیان و پویایی و شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد درون زاد و برون نگر در جامعه داشته باشد.

دکتر حکم علی پور ضمن تاکید بر نظارت و فعالیت دفتر مشاوره کارآفرینی خواستار برنامه ریزی دقیق و حضور اساتید برجسته و فعال در حوزه کارآفرینی در این دفتر شد.

رییس دفتر ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه پیام نور استان با اشاره به تلاش حداکثری برای کارآیی این دفتر تاکید کرد: آینده اقتصاد کشور وابسته به فعالیت های دانش بنیان بوده و دانشگاه نقش اساسی در این مهم دارد که نیاز است ضمن بهره گیری از داشته هایمان، با تلاش در این حوزه اقتصاد کشور را بیش از پیش پویا و از هرگونه وابستگی ها به دیگر کشورها دوری کنیم.

 

نخستین دفتر مشاوره کارآفرینی دانشگاه پیام نور استان در محل پیام نور واحد گیوی افتتاح شد

 

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح نخستین دفتر مشاوره کارآفرینی استان در محل دانشگاه پیام نور واحد گیوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..