تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخابات کانون های دانش آموزی هلال احمر مینودشت برگزار شد+ تصاویر

ساعت: 10:49 منتشر شده در مورخ: 1395/10/01 شناسه خبر: 983779

انتخابات هماهنگ کانون های دانش آموزی جمعیت هلال احمر در کلیه مدارس متوسطه اول شهرستان مینودشت برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مینوخبر ، «طاهره الیاسی» مسئول امور جوانان جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های مینودشت و گالیکش در این خصوص، گفت: انتخابات هماهنگ کانون های دانش آموزی جمعیت هلال احمر در کلیه مدارس متوسطه اول شهرستان مینودشت برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این انتخابات را تشکیل تیم های دادرس (دانش آموز آماده در روزهای سخت) و المپیاد آماده (مهارت های امدادی دادرسان هلال احمری) عنوان کرد.
الیاسی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین اهداف طرح دادرس توسعه و ترویج‌ ظرفیت های خود امدادی و سازماندهی تیم های اولیه مدیریت بحران می باشد.

به گفته مسئول امور جوانان جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های مینودشت و گالیکش این المپیاد در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود.

minookhabar50 2

minookhabar50 2

minookhabar50 2

minookhabar50 2

minookhabar50 2

minookhabar50 2

minookhabar50 2

minookhabar50 2

minookhabar50 2

minookhabar50 2

تصاویر فوق مربوط به آموزشگاه دخترانه «سمیه» می باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخابات کانون های دانش آموزی هلال احمر مینودشت برگزار شد+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..