تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اچ‌تی‌سی محصولات جدیدش را در تاریخ ۲۱ دی معرفی می‌کند

به نظر می‌رسد کمپانی اچ‌تی‌سی برنامه خاصی برای مراسم CES 2017 نداشته باشد و به همین دلیل هم قرار است طی یک برنامه اختصاصی به معرفی محصولات جدیدش بپردازد.

طبق تصویری که به تازگی در صفحه رسمی این کپمانی منتشر شده، اچ‌تی‌سی قرار است از یک محصول که از آن با نام “چیزی برای شما” یاد می‌کند، در تاریخ ۱۲ ژانویه رونمایی کند. در این تصویر که امروز منتشر شده، جزییات خاص دیگری یافت نمی‌شود.

به هر حال باید تا ۱۲ ژانویه منتظر بمانیم و عملکرد اچ‌تی‌سی را شاهد باشیم. احتمال معرفی اچ‌تی‌سی ۱۱ در این رویداد وجود خواهد داشت؛ چرا که پیش از این‌ها خبر‌هایی بر مبنی معرفی این گوشی در این تاریخ شنیده می‌شد.

همچنین براساس شایعاتی که اخیرا منتشر شده، اچ‌تی‌سی X10 هم قرار است در ماه ژانویه معرفی شود، که به احتمال زیاد از این گوشی هم در همین رویداد پرده برداری خواهد شد.

به هر حال اطلاعات بیشتری از این رویداد توسط اچ‌تی‌سی منتشر می‌شود و باید تا آن زمان منتظر جزییات بیشتر بمانیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اچ‌تی‌سی محصولات جدیدش را در تاریخ ۲۱ دی معرفی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..