تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازار تجریش بازار دوست‌داشتنی در همه ایام سال+تصاویر

بازار تجریش این روزها یکی از شلوغ‌ترین ایام خود را می‌گذراند.

بازار تجریش

بازار تجریش این روزها یکی از شلوغ‌ترین ایام خود را می‌گذراند. مردم از سراسر پایتخت برای خرید خوردنی‌ها و ملزومات شب یلدا به این بازار می‌روند و ما هم به همراه آن‌ها سری به این بازار دوست‌داشتنی زدیم.

بازار یلدا یکی از بازارهای معروف تهران و حتی ایران است. این بازار در جوار حرم امامزاده صالح (ع) قرار دارد و به همین دلیل یکی از پر رفت و آمدترین بازارها و مناطق تهران است. چون کسانی که برای گردشگری مذهبی و زیارت به این محل مراجعه می‌کنند، حتما گشتی هم در بازار تجریش می‌زنند و از میوه‌فروشی‌ها و ترشی‌فروشی‌های معروف آن خرید می‌کنند.

 بازار تجریش بازار دوست‌داشتنی در همه ایام سال

فرصتی دست داد تا یک روز مانده به شب یلدا سری به بازار تجریش بزنیم و ببینیم در این ایام این بازار چه حال و هوایی دارد. با تصاویر اختصاصی کجارو از بازار تجریش، یک روز مانده به یلدا همراه باشید.
تجریش - شب یلداپر رفت و آمدترین قسمت این بازار در این روز آجیل‌فروشی‌های بازار تجریش بودند.

کجارو

اخبار مرتبط:

گشتی در تاریخ و عظمت بزرگترین بازار سرپوشیده دنیا +تصاویر

بازار وکیل ازبازار های تاریخی+تصاویر

کسبه قدیمی بازار تبریز + تصاویر

طولانی ترین بازار ایران کجاست؟ +تصاویر

گشتی در تاریخ و عظمت بزرگترین بازار سرپوشیده دنیا +تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازار تجریش بازار دوست‌داشتنی در همه ایام سال+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..