تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برندگان جوایز حلقه منتقدان ونکوور معرفی شدند

برندگان جوایز حلقه منتقدان ونکوور معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این فیلم علاوه بر این جایزه بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر زن نقش مکمل را از آن خود کرد.

کنت لونرگان کارگردان و نویسنده فیلمنامه «منچستر کنار دریا» است و کیسی افلک نقش اصلی را در این فیلم بازی می‌کند. «منچستر کنار دریا» در راه رسیدن به جایزه بهترین فیلم، رقبای قدرتمندی چون «لالا لند» و «مهتاب»‌ را پیش روی خود داشت.

کیسی افلک برای بازی در «منچستر کنار دریا» جایزه بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد، و میشل ویلیامز نیز برای بازی در این فیلم بهترین بازیگر زن نقش مکمل حلقه منتقدان ونکوور شد.

جایزه بهترین بازیگر زن نیز برای بازی در «او» (Elle) به ایزابل هوپر رسید. ماهرشالا علی نیز برای بازی در فیلم «مهتاب» جایزه بهترین بازیگر مرد نقش‌مکمل را از آن خود کرد.

در این میان کمدی «تونی اردمان» به کارگردانی مارن آده بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان شد و جایزه بهترین فیلم مستند به «فیلمبردار» رسید.

منبع: هالیوودریپورتر / ۲۰ دسامبر

58241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برندگان جوایز حلقه منتقدان ونکوور معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..