تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری صیاد پرندگان زینتی در پارک ملی لار

کد خبر: ۴۴۵۶۹۹

۳۲  بازدید

سرپرست اداره پارک ملی لار از دستگیری صیاد غیر مجاز پرندگان زینتی در پارک ملی لار خبر داد.

فرهاد زندی با اعلام این خبر گفت: روز گذشته محیط بانان پاسگاه محیط بانی ایراء در حین گشت زنی در حاشیه جنوبی پارک ملی لار متوجه تور پهن شده مخصوص صید پرنده شدند.

وی با اشاره به اینکه مأموران در کمین نشسته و منتظر صاحب تور مانند، افزود: پس از گذشت چند ساعت فرد متخلف به محل مراجعه نموده و ماموران سریعاً جهت دستگیری این متخلف وارد عمل شدند.

زندی اظهار داشت: از این متخلف تعداد ۲۱ پرنده سهره و تعداد ۱ رشته تور زنده گیری پرنده و قفس نگهداری پرنده کشف و ضبط شد.

سرپرست اداره پارک ملی لار تصریح کرد: این متخلف پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل و پرنده های زنده گیری شده در همان محل و در زیستگاه خود رهاسازی شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری صیاد پرندگان زینتی در پارک ملی لار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..