تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه بازیکن جدید به تیم فوتسال یاسین پیش رو قم پیوستند

مهدی رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: ابراهیم مسعودی بازیکن سابق تیم ملی ایران است و سابقه حضور در فوتسال جمهوری مالت را نیز در کارنامه خود دارد.
وی ادامه داد: مجتبی مریدی زاده نیز از تیم فوتسال شهرداری ساوه و مهدی زاهدی از تیم دانشگاه آزاد به تیم یاسین پیش رو قم پیوستند.
رضایی اظهار داشت: مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال از پنجشنبه هفته جاری آغاز می شود و تیم یاسین پیش رو قم باید در مشهد مقدس با تیم فرش آراء، رقابت کند.
تیم یاسین پیش رو قم در نیم فصل اول از مجموع 13 بازی با پنج پیروزی، شش شکست و 2 مساوی با 17 امتیاز در رتبه نهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور قرار دارد.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه بازیکن جدید به تیم فوتسال یاسین پیش رو قم پیوستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..