تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختر شایسته سال 2016 انتخاب شد+عکس

مسابقه انتخاب دختر شایسته یک مسابقه بین‌المللی زیبایی است که هر سال توسط سازمانی به همین نام برگزار می‌شود.

شعار این مسابقات زیبایی هدفمند است و در آزمون‌های این مسابقه علاوه بر زیبایی ظاهری، معیارهایی هم‌ چون شخصیت، هوش، روابط اجتماعی، حضور ذهن و حاضر جوابی، توانایی‌های ورزشی، معلومات عمومی و همچنین مهارت‌ها و استعدادهای ویژه هر یک از شرکت ‌کنندگان توجه می‌شود. مانند هر سال این مراسم در سال جاری نیز برگزار شد و استفانی دل واله از پورتوریکو عنوان دختر شایسته جهان در سال ۲۰۱۶ را از آن خود کرد.

دختر شایسته

برنده دوشیزه دنیا علاوه بر دریافت تاج دوشیزه دنیا و جوایز نقدی می‌بایست به مدت یک سال از محل اقامت خود در لندن به کشورهای مختلف دنیا سفر کرده و برای سازمان دوشیزه دنیا فعالیت‌های خیریه انجام دهد. این مسابقات قدیمی ‌ترین جشنواره زیبایی است که هنوز برگزار می‌شود و با شرکت بیش از ۱۴۰ کشور و پخش تلویزیونی در بیش از دویست کشور دنیا بزرگترین و پر بیننده‌ترین آن‌ها نیز هست.

نماینده کشور پورتوریکو با شکست دادن نمایندگان اندونزی و دومینیکن در مرحله نهایی توانست به عنوان دختر شایسته جهان در سال ۲۰۱۶ انتخاب شود و تاج را بر سر بگذارد. طبق رسم هر سال دختر شایسته سال گذشته میریا لالاگونا از اسپانیا تاج را بر سر استفانی گذاشت. استفانی دل واله ۱۹ سال دارد، قد وی ۱۷۸ سانتی متر و متولد سال ۱۹۹۶ در سن خوان پروتوریکو است.

استفانی دل واله دانشجوی رشته ارتباطات دردانشگاه  نیویورک است و به زبان‌های انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی تسلط دارد. او پس از دریافت این عنوان آن را افتخار و مسئولیتی بزرگ برشمرد. استفانی پس از سال ۱۹۷۵ دومین دختری است که از کشور پورتوریکو به عنوان دختر شایسته جهان انتخاب می‌شود. لباسی که او در مراسم به تن داشت از ابریشم اورگانزا و الهام گرفته از گلی است که نماد کشور پورتوریکو است، این لباس با سنگ هایی قیمتی تزیین شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختر شایسته سال 2016 انتخاب شد+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..