تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشور امروز به اوج خودباوری و اتکاء به درون دست یافته است

ستادکل نیرو‌های مسلح کشورمان در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، این مناسبت را به آزادگان سلحشور و خانواده‌های صبورشان تبریک و تهنیت گفت.

آفتاب‌‌نیوز :

در این بیانیه آمده است: حوادث و رخدادهای دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران حاوی نکات آموزنده و الهام بخشی برای همیشه این سرزمین است، از جمله بیست و ششم مردادماه سالروز ورود آزادگانی است که با ایستادگی و مقاومت خود، دفتر زرین دفاع مقدس را زینتی مضاعف بخشیدند و در بند اسارت نیز دست از مجاهدت نکشیدند و سفیر آرمان های آسمانی انقلاب و اسلام ناب محمدی ( ص) شدند، آنان با تاسی از نهضت ابا عبدالله الحسین (ع) و اعتقادات اسلامی و ملّی خود، استقامت در برابر دشمنان و شدائد را سرلوحه قرار داده و پس از سالیان متمادی تحمل شرایط طاقت فرسا در اردوگاه‌های مخوف رژیم بعث، در این روز بزرگ، حلاوتی به یاد ماندنی را به کام ملت بزرگ ایران چشاندند.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز کشور عزیزمان به برکت ایستادگی ها و از خود گذشتگی های جوانان وطن در هشت سال دفاع مقدس به اوج خودباوری و اتکاء به درون در ابعاد مختلف دست یافته است و آرمانها و پیام الهی انقلاب اسلامی از مرزهای کشور فراتر رفته و منشأ تحولات عظیم بیداری و روشنگری در جهان اسلام و حتی کشورهای غربی شده است.

این بیانیه در پایان با تعظیم به مقام شامخ بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی( ره ) و شهیدان والامقام دفاع مقدس به ویژه آزادگان سرافراز و تاکید بر لزوم تلاش دستگاه ها و نهادهای مسئول در پاسخ به نیازها و انتظارات این بزرگ مردان شریف و همچنین برافراشته نگه داشتن پرچم مقاومت و پایداری در جامعه،خاطر نشان کرده است: تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی تصدیقی راستین بر این ادعاست که استقلال، عزت ، اقتدار و توانمندی امروز ایران اسلامی در برابر هجمه تحریم‌ها، توطئه‌ها و خباثت‌های نظام سلطه و جبهه استکبار حاصل مقاومت و آزادی‌خواهی ملت سرافرازی است که با رهبری حکیمانه، هوشیارانه و مقتدرانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به دست آمده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشور امروز به اوج خودباوری و اتکاء به درون دست یافته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..