تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا موشک بالستیک قاره‌پیما آزمایش کرد

آفتاب‌‌نیوز :

نیروی هوایی آمریکا می‌گوید بامداد امروز سه‌شنبه به منظور نشان‌دادن «آمادگی نیروهای اتمی آمریکا و موثربودن آنها» یک موشک بالستیک قاره‌پیما را آزمایش کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، «فرماندهی تهاجم جهانی نیروی هوایی» ارتش آمریکا اعلام کرد این کشور یک موشک بالستیک قاره‌پیما «مینیوتمَن Minuteman III» را آزمایش کرده تا قابلیت‌های آن و آمادگی نیروهای اتمی آمریکا را نشان دهد.

در بیانیه نیروی هوایی آمریکا آمده است: فرماندهی تهاجم جهانی نیروی هوایی امروز ۱۶ آگوست ساعت ۱۲:۴۹ بامداد، یک موشک بالستیک غیرمسلح قاره‌پیما Minuteman III را در پایگاه نیروی هوایی وندنبرگ در ایالت کالیفرنیا پرتاب کرد.

آنگونه که در این بیانیه آمده «این آزمایش به منظور نمایش آمادگی نیروهای اتمی آمریکا و ایجاد اطمینان در مرگباربودن و اثربخش‌بودن بازدارندگی اتمی آمریکا انجام شده است.»

طق بیانیه نیروی هوایی آمریکا، آزمایش این موشک قاره‌پیما، طبق جدول زمان‌بندی انجام شده و از قبل برنامه‌ریزی‌شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا موشک بالستیک قاره‌پیما آزمایش کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..