تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستمزد 100میلیونی محمدرضا گلزار برای حضور چند دقیقه ای در برنامه شب یلدا

محمدرضا گلزار بخاطر انتشار خبرهایی مبنی بر دستمزد 100 میلیون تومانی بخاطر حضور در ویژه برنامه شب یلدا, از حضور در این برنامه انصراف داد.

دلیل نیامدن محمدرضا گلزار به برنامه شب یلدای شبکه پنج سیما

حواشی زیادی که پیش از حضور گلزار در تلویزیون به وجود آمد، باعث منتفی شدن شرکت او در ویژه برنامه شب یلدای شبکه پنج شد.

بعد از بحث‌های پیش آمده درباره مسائل مالی حضور رضا گلزار دربرنامه شب یلدای شبکه پنج، حضور این بازیگر سینما در این برنامه لغو شد.

محمدرضا گلزار شخصا اعلام کرد امشب به تلویزیون نمی‌آید. به گفته تهیه کننده برنامه ظاهرا برخی خبرسازی‌ها درباره دریافت مبلغ کلان توسط گلزار باعث لغو حضور او شده است.

اعلام شده بود که گلزار برای حضور چند دقیقه ای در برنامه شب یلدای شبکه پنج سیما, دستمزد 100 میلیون تومانی خواهد گرفت!

پس از اعلام این خبر و صحبت های گلزار مبنی برعدم حضور در برنامه شب یلدا, احسان کرمی نیز ساعاتی پیش از شروع برنامه شبکه پنج سیما, از اجرای آن برنامه انصراف داد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : قهر کردن احسان کرمی و عدم اجرای ویژه برنامه شب یلدا بخاطر محمدرضا گلزار!

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستمزد 100میلیونی محمدرضا گلزار برای حضور چند دقیقه ای در برنامه شب یلدا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..