تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشوه گیری پلیس از یک عابر پیاده در فیلم41سال پیش مسعودکیمیایی

رشوه گیری پلیس از یک عابر پیاده در فیلم41سال پیش مسعودکیمیایی

فرهنگ > سینما - وقایع اتفاقیه نوشت:قانون جریمه‌کردن عابران پیاده متخلف در خیابان‌های تهران، مدت‌ها قبل تدوین شده بود ولی روز اول دی سال 1352 از سوی اداره راهنمایی ‌و رانندگی تهران در جراید کشور به اطلاع مردم رسید.


دراين‌باره، يک کارشناس ترافيک نيز به خبرنگار روزنامه اطلاعات در روز اول دي‌ گفته بود: براي جلوگيري از تلفات ناشي از تصادفات رانندگي در تهران، اداره راهنمايي‌ و رانندگي تهران، بنابر يک طرح جديد، عابران متخلف را از شنبه آينده صد ريال (10 تومان) جريمه خواهد کرد. 
او در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود يادآوری کرده بود، در صورتي که عابر متخلفي پول نقد همراه نداشته باشد، او را به يک سالن مخصوص خواهند برد؛ سالني که در آن با نمايش فيلم‌هاي آموزشي، شيوه چگونه راه‌رفتن در خيابان‌ها و پياده‌روها و نيز عبور از روي خط عابر پياده در آن به نمايش درخواهد آمد و عابر پياده متخلف محکوم است چند سالن، اين فيلم‌ها را تماشا کند و در آزمون شفاهي به پرسش‌هاي کارشناس آموزش ترافيک راهنمايي ‌و رانندگي پاسخ‌هاي صحيح بدهد، نمره قبولي بگيرد و سپس به خيابان پا بگذارد؛ البته مسعود کيميايي هم از نحوه اجراي غلط اين قانون در فيلم «بلوچ» انتقاد شديدي کرد؛ در سکانسي که بلوچ (بهروز وثوقي) قصد عبور ناشيانه و اشتباه از عرض خيابان را داشت، با سوت‌هاي پي‌درپي و تعقيب يک پاسبان دستگير شد و چون از ده آمده و توجيه نشده نبود، پاسبان با گرفتن مبلغي کمتر از «10 تومان قانوني» او را رها کرد.

302




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشوه گیری پلیس از یک عابر پیاده در فیلم41سال پیش مسعودکیمیایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..