تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساعت شنی توافق نهایی فعال شد؟ / تازه ترین خبرها از پاسخ ارسالی ایران به اروپا

به گزارش جماران ، استفانی لیختنشاتین خبرنگار پولتیکو نوشت: پاسخ ایران توسط اتحادیه اروپا دریافت شد. یک منبع می گوید: «هیچ چیز بسیار تحریک برانگیز در آن وجود ندارد. » ظاهراً چیزی در مورد بحث پادمان در پاسخ ایران وجود ندارد؛ بیشتر بر تحریم ها و تضمین ها متمرکز است.

مشاور تیم مذاکره: بیش از قبل به توافق نزدیک هستیم

از سوی دیگر ،مشاور تیم مذاکره ایران نیز به الجزیره عربی گفت : ایران در پاسخ خود دغدغه هایش را بیان کرده ، اما حل مسائل باقی مانده سخت نیست. مرندی، ادامه داد : آن دغدغه ها بر پایه خطاهای گذشته آمریکا/اروپا هستند. وی افزود : نمی توانم بگویم که توافقی خواهد بود، ولی ما بیش از قبل {به توافق} نزدیک هستیم.

یک مقام ایرانی: انتظار دریافت پاسخ تا دو روز آینده

همزمان ، یک منبع مطلع به ایسنا گفت : انتظار است تا دو روزآینده به طور متقابل پاسخ طرف مقابل را دریافت کنیم.

آمریکا : پاسخ خود را خصوصی به اتحادیه اروپا ارائه خواهیم کرد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که ما پاسخ خود را به صورت خصوصی به جوسپ بورل نماینده اتحادیه اروپا ارائه خواهیم کرد. به گزارش ایرنا ، ند پرایس ند پرایس ، عصر دوشنبه به وقت محلی در نشستی خبری در جمع خبرنگارانگفت : تنها راه بازگشت متقابل به پایبندی به برجام این است که ایران خواسته های غیرقابل قبول را که فراتر از محدوده برجام هستند، کنار بگذارد.

ساعت شنی توافق نهایی فعال شد؟ / روایت خبرنگار پولتیکو از محتوای پاسخ ارسالی ایران به اروپا

بیشتر بخوانید :




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساعت شنی توافق نهایی فعال شد؟ / تازه ترین خبرها از پاسخ ارسالی ایران به اروپا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..