تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Crafty Candy 2.24.0 – بازی پازل محبوب “آب نبات خوشمزه” اندروید + مود

Crafty Candy – Match 3 Adventure v2.24.0 + Mod – بازی تطبیق ساز محبوب اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Crafty Candy – Match 3 Adventure بازی محبوب، سرگرم کننده و دوست داشتنی در سبک بازیهای پازل و تطبیق ساز از استودیوی بازیسازی Outplay Entertainment Ltd برای اندروید است که به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! همانند دیگر بازیهای تطبیق ساز، در Crafty Candy – Match 3 Adventure نیز باید سه یا بیشتر از آب نبات های خوشمزه را کنار همدیگر قرار دهید و با حذف آن ها از مرحله ای به مرحله دیگر بروید! بیش از 1000 مرحله منحصر به فرد و خاص در بازی گنجانده شده که قادرید ان ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید! ده ها دستاورد مختلف در حین بازی کردن در دسترس تان قرار میگیرد که با جمع آوری آن ها می توانید با سرعت و قدرت بیشتر مراحل را به اتمام برسانید! در همان اجرای اولیه محو خوشمزگی آب نبات های موجود در بازی می شوید، پس از ان ملاقات با کارکترهای دوست داشتی لذت را دو چندان می کند و در نهایت صداگذاری مهیج و گیم پلی اعتیاداور با ان دو همراه می شود تا یکی از زیباترین و بهترین بازیهای پازل را تجربه کنید! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای نطبیق ساز هستید، Crafty Candy – Match 3 Adventure را امتحان کنید و بگویید ایا ارزش دانلود را دارد یا خیر ؟!

Crafty Candy – Match 3 Adventure

بازی Crafty Candy – Match 3 Adventure تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را کسب کند و شما قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید جدیدترین آپدیت اش را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت فارسروید دانلود بکنید! در اخر اینکه، هر دو نسخه اصلی و مود بازی توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا شده اند.

تغییرات نسخه 2.24.0 تغییراتی در دسترس نیست! ویژگی های مودها مود 1.) infinite crafting+ (play past lvl 15) 2.) booster purchases+ 3.) wheel spin+ 4.) no ads (+) all items high value

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Crafty Candy 2.24.0 – بازی پازل محبوب “آب نبات خوشمزه” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..