تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگروه اشتغال در فرمانداری‌های استان خوزستان فعال شود

صادق خلیلیان ظهر امروز دوشنبه در نشست فرمانداران استان خوزستان با بیان اینکه دولت تسهیلات خوبی را برای ازدواج جوانان در نظر گرفته تاکید کرد: فرمانداران در راستای اشتغالزایی برای جوانان تلاش کنند چون توجه به موضوع اشتغال و مسکن باعث فقرزدایی و کاهش قیمت مسکن می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران حل مشکل واحدهای تولیدی نیمه فعال و غیرفعال را در دستور کار خود قرار دهند، افزود: بحث دانش بنیان اهمیت ویژه‌ای دارد و از این رو واحدهای تولیدی باید به سمت استفاده از دانش بنیان شدن پیش بروند.

استاندار خوزستان ادامه داد: تسهیلاتی که برای اشتغال خرد در اختیار فرمانداران قرار می‌گیرند، فرصتی است که باید از آن استفاده کرد.

خلیلیان با بیان اینکه مسکن در اولویت کاری فرمانداران باشد، تصریح کرد: موضوع مسکن می‌تواند موتور محرکه اقتصاد باشد؛ همچنین کارگروه اشتغال با اولویت رسیدگی به مشکلات جوانان در فرمانداری‌ها فعال شود.

استاندار خوزستان افزود: فرمانداران اجازه انفعال در دستگاه‌ها را ندهند و حتماً در زمینه تحرک بخشی و پویایی ادارات کار شود.

وی گفت: ایجاد اشتغال، مسکن، فعالیت دستگاه‌ها و صنعت در شهرستان‌ها شاخص ارزیابی فرمانداران است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگروه اشتغال در فرمانداری‌های استان خوزستان فعال شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..