تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازتاب خدمات نظام از شبکه کردستان قابل مقایسه با سایر رسانه ها نیست

۲۳:۵۶ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

۸۲۱۳۸۴۰

۲۳:۵۶ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

۸۲۱۳۸۴۰

دانلود PDF

مدیر کل بنیاد مسکن کردستان

دانلود PDF

مدیر کل و چند تن از معاونین بنیاد مسکن کردستان به منظور گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از جایگاه والای رسانه رسمی، در صدا و سیمای مرکز کردستان حضور یافتند.

رسولی در این دیدار با قدر دانی از مدیرکل ،معاونت خبر و خبرنگاران مجموعه گفت:  اثر گذاری بازتاب خدمات نظام از طریق شبکه فرهنگ و اصالت قابل مقایسه با هیچ رسانه ای نیست

 مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان هم نیز در این دیدار با اشاره به اینکه بازتاب خدمات نظام به جامعه هدف در رسانه ملی اثرات کم نظیری خواهد داشت افزود توجه به این مهم وفاداری مردم به نظام را افزون خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازتاب خدمات نظام از شبکه کردستان قابل مقایسه با سایر رسانه ها نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..