تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره های استقلال در راه پرسپولیس و سپاهان!

ستاره های استقلال در راه پرسپولیس و سپاهان! بازیکنانی که در ابتدای فصل نقل و انتقالات با استقلال قرارداد امضا کردند ممکن است سر از سپاهان و یا حتی پرسپولیس در بیاورند 2 حاشیه ورزشی 1401/05/25 چه بازیکنانی از استقلال جدا می شوند؟

استقلال با نفرات جدیدی که جذب کرده قطعا باید نام ۲ بازیکن را از فهرست تیمش خارج کند. از چند روز پیش شایعه کنار گذاشتن ارسلان مطهری، آرمان رمضانی، سعید مهری و سید محمد حسینی از جمع آبی پوشان مطرح شده اما اگر این اتفاق رخ بدهد ممکن است پیامد تلخی برای هواداران این تیم داشته باشد.

مسئولان باشگاه‌های سپاهان و پرسپولیس این روزها منتظر هستند تا ببینند کدام بازیکن استقلال از این تیم کنار گذاشته خواهد شد. به طور مثال پرسپولیسی‌ها بی‌میل نیستند تا اگر ساپینتو مطهری را نخواست با وی وارد مذاکره شوند چون شدیدا به مهاجم نیاز دارند. از طرفی سپاهانی‌ها هم بدشان نمی‌آید رمضانی یا مطهری را جذب کنند.

باید طی روزهای آینده منتظر ماند و دید آیا اواخر نقل و انتقالات برای استقلال پرستاره خوش است یا رفتن یک بازیکن این تیم به تیم رقیب کام هواداران این تیم را تلخ خواهد کرد؟

گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره های استقلال در راه پرسپولیس و سپاهان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..